بازدید مدیران عامل سایپا و ایران خودرو از سایپا پرس


ساعت: 10:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1918432

در راستای اتحاد استراتژیک دو خودروساز بزرگ کشور؛

مدیران اجرایی دو خودروساز بزرگ کشور از خطوط تولید شرکت سایپاپرس بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایپانیوز ، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران خودرو از شرکت سایپا پرس و توانمندی های چاپ آن بازدید کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این بازدید با اشاره به اجرای طرح همکاری راهبردی دو شرکت در حوزه های مختلف گفت: بر اساس طرح همکاری راهبردی که بین دو گروه بزرگ خودروسازی کشور آغاز شد، ما نیز نیاز به استفاده از قابلیت های مشترک در زمینه زنجیره تامین و تولید محصولات آینده با قدرت مشترک.

محمدعلی تیموری افزود: شرکت سایپا پرس یکی از شرکت های اصلی عرصه مطبوعات در ایران است و توانمندی های خوبی در این زمینه دارد.
وی با اشاره به اینکه بر اساس سیاست های وزارت حراست باید به سمت یکسان سازی شرکت های قطعه سازی و زنجیره تامین حرکت کنیم، گفت: سایپا پرس که یک شرکت دانش بنیان است قادر است سطوح را در حوزه خودرو یکسان کند. قطعات پرس و این بازدید با هدف تحقق این امر انجام شد.

مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: یکی دیگر از شرکت های گروه سایپا در زمینه پرس قطعات خودرو، شرکت ایدکو پرس سایپا است که در این سطح زیر مجموعه سایپا پرس خواهد بود و شرکت قالب های صنعتی سایپا نیز در این سطح و زیر مجموعه قرار خواهد گرفت. دسته بندی. سایپا پرس خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس شرکت سایپا پرس به طراحی و تولید قالب به صورت سطحی مجهز می شود و زنجیره تامین قطعات و مجموعه های پرس نیز از این سطح مدیریت می شود و این امر باعث افزایش کیفیت و کاهش هزینه کل می شود. محصولات.

دیدگاهتان را بنویسید