بازدید مطالعاتی وحید کلیچ از پرسپولیس; ممنوع!

بازدید مطالعاتی وحید کلیچ از پرسپولیس;  ممنوع!

وحید کلیچ، دروازه بان و مربی سابق پرسپولیس که در سال های اخیر حضوری فعال و خبرساز در فضای مجازی و اینستاگرام داشته و بارها با کنایه های خود برخی از اهالی فوتبال را به چالش کشیده است، اجازه حضور در تمرینات این تیم را ندارد.

ماجرا از این قرار است که وقتی صفحه اینستاگرامش هک شد، صفحه جدیدی راه اندازی کرد و به فعالیت اینستاگرامی خود ادامه داد. کارکنان این تیم باید بخواهند صفحه جدید خود را تبلیغ کنند.

قلیچ که قبل از رفتن به تمرین از افشین پیروانی اجازه رفتن به تمرین را گرفته بود اما هر چند دقیقه یک بار در اواسط تمرین با بازیکنان تماس می گیرد و می گوید باید با فیلمبرداری صفحه جدیدش را تبلیغ کنند.

البته یک فالوور به خاطر علاقه اش به وحید قلیچ چیزی نمی گوید تا قلیچ در عمل هر کاری می خواهد بکند! به وحید قلیچ گفته شد که زمین تمرین را ترک کند.

قلیج پس از آن از حضور در تمرینات پرسپولیس محروم شد و اجازه حضور در تمرینات را ندارد.

چند روز پیش ویدئوهایی از مصاحبه رسانه ای کلیچ منتشر شد که در آن او مدعی شده بود برای حضور در یک برنامه برتر فوتبال به او گفته اند سبیل خود را بتراش. داستانی که خبرساز شد اما به نظر می رسد چنین داستانی اصلا صحت ندارد. کلیچ مدت هاست که در حال پخش کلیپ مقابل میساگی است و مطمئنا میساگی علاقه ای به حضور او در برنامه برتر فوتبال ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید