بازدید معاون سیما از پشت صحنه «نیلا ۲» و «حکم رشد»


ساعت: 08:50
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1833982

معاون صدا و سیما با حضور در پشت صحنه سریال های «نجلا 2» و «حکم رشد» با عوامل تولید و تولید این دو سریال دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همزمان با آخرین روز تصویربرداری سریال «نجلا 2» در تهران، حمید شاه آبادی معاون سیما به بوستان رفت و با عوامل و عوامل پرتلاش این سریال پخش شده از شبکه سه گفت و گو کرد و خداحافظی کرد. آنها

خیرالله تقیانی پور کارگردان با ارائه گزارشی از روند تولید این سریال و جزئیات اتمام کار به معاون سیما گفت: برای ضبط سری پایانی سریال به همراه گروه فیلمبرداری به بندرانزلی خواهیم رفت.

شاه آبادی همچنین با سعید سعدی تهیه کننده که با گروهی دیگر در پادگان نوژه همدان مشغول ضبط صحنه هایی از این سریال بود، گفتگو کرد و در جریان تلاش های آنها قرار گرفت.

در این بازدید که مسعود کریمی سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه سه و حمید حاجه نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیمای جمهوری اسلامی ایران را همراهی می کردند، سکانسی با حضور شاه آبادی ضبط شد.

بازیگرانی چون آزیتا حاجیان، حسام منظور، محیا دهگانی و ملیکا شریفی نیا، مصطفی ساسانی و … در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

این سریال از اول فروردین ماه 1401 از شبکه سه پخش شد و تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

بازدید از لوکیشن ها و ساختمان های ساخته شده برای این پروژه آخرین برنامه معاون سیما در بین نیلایی بود.

سپس معاون سیما کمی جلوتر در سایت سریال فیلمبرداری شده «حکم رشد» حاضر شد. تاکنون حدود 1170 دقیقه از این سریال تصویربرداری شده است.

وی ضمن شنیدن گزارش روند تولید این سریال به کارگردانی حسن لفافیان، با بازیگران و عوامل نیز به گفتگو پرداخت.

مشکلات ساخت سریال های پلیسی در سطح شهر به دلیل نیازهای خاص از جمله دغدغه های عوامل بود که با معاون سیما در میان گذاشتند.

این سریال به کارگردانی حسن لفافیان و بر اساس فیلمنامه ای به نویسندگی سعید نعمت الله این روزها آخرین مراحل تصویربرداری خود را سپری می کند.

ثریا قاسمی، ملکا باقری، شاهین تسلیمی، مهرداد ضیایی و آزیتا ترکاشوند، علیرضا مهران، پیام احمدی نیا از جمله بازیگران این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «حکم رشد» به تهیه کنندگی مهدی فرج یک ملودرام پلیسی و خانوادگی است که با همکاری نیروی انتظامی تولید شده و به زودی از شبکه سه سیما پخش می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید