بازدید میدانی در دستور کار مدیران شهری یزد / رفع مشکلات شهر در روز شنبه آنلاین


ساعت: 12:04
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914190

زارع یکی از اعضای شورای شهر یزد گفت: بازدید از محلات از مناطق پنج گانه شهر یزد در دستور کار قرار دارد تا با استفاده از طرح های ارائه شده در کمیته خدمات شهری برای رفع مشکلات و کاستی های شهر چاره جویی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه زارع در گفتگو با یزدرسا در خصوص بازدید از مناطق مختلف جهت رفع مشکلات شهری اظهار داشت: با توجه به اینکه در کمیته خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر یزد مطالب تئوری ارائه می شود و سپس حاضران در جلسه طرح ها و ایده هایی را ارائه می کنند. دستور بازدید میدانی صادر شد تا با این طرح ها برای رفع مشکلات و نواقص شهر چاره جویی شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد افزود: بر این اساس بازدید میدانی از حوزه های شهرداری روز شنبه انجام می شود و شهرداران مناطق، معاونت های شهرداری، رئیس سیما و معاونت های شهری شهرداری یزد نیز بازدیدهای میدانی از مناطق شهرداری انجام می دهند. سازمان منظر» و مشاور ورزشی سازمان فرهنگی و همگانی ورزش شهرداری حضور دارند.

زارع درباره بازدیدها گفت: تاکنون از هر پنج منطقه شهرداری به ویژه میادین و بوستان ها بازدید شده و هم اکنون دور دوم بازدیدها از شنبه های آنلاین به منظور بررسی اقدامات انجام شده و وعده های داده شده آغاز شده است.

این عضو شورای شهر یزد ادامه داد: دور قبلی بازدیدها که در بازه زمانی یک ماهه انجام شد، اقداماتی از جمله بازگشایی پارک دانش، بهسازی روشنایی پارک اصلانی و ارتقای نورپردازی انبیا، احسان بود. و حج که از 90 درصد آنها فراتر رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید