بازدید میدانی وزیر بهداشت از بیمارستان با دستورات ویژه

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بازدید میدانی وسواس گونه بهرام عین اللهی از این مرکز درمانی بهانه ای شد برای پیگیری رفع مشکلات خرد و کلان بیماران و بیمارستان. تعدادی از بیماران در بخش اورژانس بستری شدند.

یکی از بیماران مبتلا به سرطان بود و جالب اینکه همراه وی 5 میلیون تومان برای دریافت دارو به صورت رایگان و بدون بیمه هزینه کرده بود، اما عین اللهی در تماس با ناشی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، در مورد پوشش بیمه ای این دارو اقدام کرد. به این بیمار اطلاع داده شده و هزینه پرداختی این بیمار دستور استرداد داده شده است.

بیمار دیگری که اهل تبریز بود و برای آنژیوگرافی به بیمارستان طالقانی مراجعه کرد، وزیر بهداشت پس از اطلاع از وضعیت این بیمار و البته ارائه این خدمات درمانی دستور داد تا امکانات این خدمت در اختیار رئیس دانشگاه قرار گیرد. در علوم پزشکی تبریز در اسرع وقت. باید در تبریز بستری برای بیماران فراهم شود تا بیماران برای دریافت این خدمات و حفظ حرمت خود به تهران مراجعه نکنند.

14011012000131 Test NewPhotoFree خبر خاکستری

یکی دیگر از بیمارانی که وزیر بهداشت جویای وضعیت وی شد، بیمار پیوند کبد بود که وضعیت چندان مناسبی نداشت و با توجه به وخامت حالش عین اللهی دستور داد به زودی وضعیت این بیمار و یک بیمار دیگر که مشکل قلبی داشت رسیدگی شود. تا حد ممکن..

در این میان عین اللهی با تنی چند از پرستاران بیمارستان طالقانی گفت و گو کرد و ضمن قدردانی از خدمات آنان در درمان بیماران، مشکلات آنان را ارزیابی و دستورات ویژه ای برای رفع مشکلات آنان داد. وزیر بهداشت خواستار احداث خانه سالمندان در این بیمارستان برای رفاه حال خادمان بیماران شده است.

عین اللهی همچنین با رحیمی معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت بهداشت تماس گرفت و راه اندازی بیمارستان خیریه الغدیر بومهن را پیگیری کرد.

آخرین پیگیری وزیر بهداشت شامگاه یکشنبه شکایت یکی از بیماران از سختی های تهیه واکسن گارداسیل بود که عین اللهی بلافاصله با محمدی رئیس سازمان غذا و دارو تماس گرفت و دلیل این امر را جویا شد. محمدی گفت: این واکسن به مقدار کافی در داخل کشور وجود دارد و در سراسر کشور توزیع می شود و مشکلی برای تهیه آن وجود ندارد.

قسمت دیگری که مورد بازدید وزیر بهداشت قرار گرفت، داروخانه این بیمارستان بود که وضعیت داروهای اصلی بیمارستانی و آنتی بیوتیک ها در آن خوب است، حتی داروهای بیماران خاص نیز وجود داشت.

14011012000126 Test NewPhotoFree خبر خاکستری

اورژانس این بیمارستان با نگرش صحیح و تشخیص سریع وضعیت بیماران دارای ظرفیت و تخت خالی بود که در کنار مدیریت صحیح سایر بخش های بیمارستان عاملی برای تمجید و تقدیر وزیر بهداشت شد. .

این نوع بازدید میدانی سرزده توسط بالاترین مقام بهداشتی کشور و تلاش برای رفع مشکلات بیماران و ارائه دهندگان خدمات، اقدامی است که مستلزم تداوم و البته الگوبرداری از سوی دیگر کارکنان نظام سلامت و سایر حوزه ها است. کشور برای مشاهده مشکلات به زودی سیاست های عدالت خواهی دولت مردمی اجرا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید