بازدید 800 نفر از خراسان شمالی از مناطق نظامی هشت سال دفاع مقدس/ اعزام راهیان نور تا 14 فروردین ادامه دارد.


ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816725

فرمانده یگان حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

سرهنگ حاجتی با اشاره به اینکه اعزام به اردوگاه راهیان نور از 15 اسفندماه آغاز شده است، گفت: این اعزام تا 14 فروردین ادامه دارد و در این مدت یک ماهه 800 نفر برای بازدید از مناطق جنگی هشت ساله از محل بازدید خواهند کرد. حفاظت مقدس.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ حاجتی فرمانده یگان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در گفت و گو با … راراتاک وی در خصوص اردوی راهیان نور استان گفت: اولین گروه از اردوهای راهیان نور خراسان شمالی از 15 اسفندماه با اعزام دانش آموزان پسر آغاز شد و اولین اردوی دانش آموزی دختر به مناطق عملیاتی هشت ساله جهان اعزام شد. دفاع در 13 مارس

وی با بیان اینکه از 15 اسفند تا 14 فروردین ماه در مجموع 800 نفر برای بازدید از مناطق نظامی اعزام می شوند، گفت: مجوز شخصی اعزام گواهی دریافت سه واکسن است.

مسئول یگان ارتش سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به وضعیت تاج و عدم اعزام دانش آموزان گفت: با هماهنگی و مجازی می توانند در مناطق عملیاتی دفاع مقدس مهمان شوند. مشاهده تصاویر زنده.”

حاجتی همچنین از اعزام سایر کاندیداها از جمله خودروهای خانوادگی و شخصی خبر داد و افزود: علاقه مندان می توانند با حضور در پایگاه های بسیج استان و حضور در قرارگاه سپاه در مناطق عملیاتی در این حرکت عظیم ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید