بازرسی و نظارت بر بازار شب عید با تمام توان در استان قزوین / تمهیدات ویژه برای دسترسی آسان به کالاهای اساسی


زمان: 09:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814158

رضا افلاطونی گفت: با توجه به ایام پایانی سال و نزدیک شدن به نوروز، نظارت و بازرسی بیشتری در بازار خواهیم داشت تا ثبات و آرامش در بازار حفظ شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا افلاطونی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ وی با اشاره به لزوم تشدید بازرسی ها از فروشندگان اقلام اساسی گفت: با توجه به ایام پایانی سال و نزدیک شدن به ایام نوروز، نظارت و بازرسی بیشتری بر بازار خواهیم داشت تا ثبات و آرامش در بازار حفظ شود. “

وی افزود: سازمان تعاون روستایی باید نظارت ویژه ای بر توزیع میوه های شب عید داشته باشد تا میوه خوب و باکیفیت به دست مردم برسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: همچنین سازمان تعاون روستایی استان باید نسبت به مکان یابی مناسب مناطق میوه فروشی در شب در استان و شهرستان ها و فعال سازی فروش اینترنتی در بسترهای موجود اقدامات لازم را انجام دهد.

این مقام مسئول در خصوص بازرسی ها گفت: یک هزار و 602 مورد در قزوین، یک هزار و 30 مورد در بوئین زهرا، یک هزار و 30 بازرسی در آوج، 978 مورد در البرز، 900 بازرسی در تاکستان و 675 مورد بازرسی در آبیک توسط بازرسان امنیت غذایی پایگاه قزوین انجام شده است.

ثبت 315 شکایت مردمی از تخلفات صنفی

پلاتونی ادامه داد: در کنار بازرسی های میدانی که در نوبت صبح و عصر انجام می شود، تاکنون 315 مورد شکایت مردمی از تخلفات صنفی بررسی شده است.

وی گفت: با متخلفان برخورد خواهد شد. وی افزود: فروش مجدد، عدم درج قیمت و عرضه خارج از شبکه کالاهای اساسی از عمده تخلفات صنفی شناسایی شده در خصوص کالاهای اساسی کشاورزی است.

این مسئول در پایان گفت: با توجه به نزدیک بودن عید و ماه مبارک رمضان بر دقت و شدت بازرسی ها افزوده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید