بازماندگان و متقاضیان جدید باید یارانه معیشتی دریافت کنند


ساعت: 18:06
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838125

با راه اندازی سایت سازمان یارانه های هدفمند طی چند روز آینده، متقاضیان جدید یا لغو کمک هزینه در سال های 92 و 93 می توانند برای ثبت نام به سایت این سازمان مراجعه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در پی پرداخت یارانه معیشتی به 23 میلیون سرپرست خانوار که بیش از 72 میلیون نفر جمعیت دارند، تعدادی از مردم در اعتراض به لغو یارانه خود با فارس تماس گرفتند و نحوه ثبت اعتراض خود را جویا شدند.

به گفته مدیرکل روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سامانه مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با موضوع یارانه معیشتی به نشانی (https://hemayat.mcls. Gov. ir/ ) به دلیل عیادت ناگهانی باقی مانده ها یارانه ها کند است.

وی گفت: دو سامانه (https://hemayat.mcls.gov.ir/) وrefahdb.mcls.gov.ir‌) فقط برای کسانی که به استعمار زدایی آنها اعتراض دارند.

وی افزود: جدید ثبت نام های یارانه معیشتی باید به سایت سازمان هدفمندی یارانه ها و سامانه این سازمان مراجعه کند که همچنان ادامه دارد.عال نیستند، اما مطمئن باشند با فعال شدن و ثبت نام و داشتن شرایط، کمک هزینه معیشت این افراد پرداخت می شود.

خبرنگار فارس همچنین با سازمان هدفمندسازی یارانه ها تماس گرفت و جویای اعتراض شد. سایر یارانه ها از ایشان برای ثبت نام در سامانه دعوت می شود که طی دو سه روز آینده از سوی سازمان برای هدفمندی یارانه ها اعلام خواهد شد.

سایر اعتراضات اعم از اعتراض هایی که در ماه های گذشته یارانه دریافت کرده اند و بنا به دلایلی از یارانه معیشتی محروم شده اند و یا اعتراض به میزان یارانه باید به سامانه وزارت تعاون، کار و شبکه های اجتماعی ارجاع داده شود. کارمند گفت و اعتراض خود را ثبت کنید.

این مقام آگاه ادامه داد: بر اساس قانون بانک اطلاعاتی بهزیستی ایران که در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مستقر است، اطلاعات متقاضیان دریافت یارانه را رصد و بررسی می کند و پس از احراز صلاحیت رها شده ها. ، باید در سامانه ساماندهی هدفمندی یارانه ها ثبت شود.

لازم به ذکر است در شرایطی که یارانه معیشتی تعدادی از هموطنان لغو شده است، نیاز به هماهنگی دقیق تری بین کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان هدفمندی یارانه ها وجود دارد.


نهایت پیام/

دیدگاهتان را بنویسید