بازنشستگی من؟ از من در مورد ورزش بپرسید/ به خاطر ذوب آهن تصمیم گرفتیم بسکتبال کار نکنیم


ساعت: 17:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839361

نظر هیات مدیره در رشته والیبال حضور تیم سپاهان در لیگ جوانان و لیگ یک است.

مدیرعامل سپاهان گفت: نظر هیات مدیره در رشته والیبال حضور تیم سپاهان در لیگ جوانان و لیگ یک است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان باشپا درباره مسابقات قهرمانی هندبال بانوان لیگ برتر بانوان سپاهان گفت: دهه 80 دهه افتخار و دهه طلایی هندبال سپاهان بود. سپاهان در آن زمان بیشترین قهرمانی، لژیونر و ملی پوش را داشت، اما از سال 90 تا 1378. با حضور در باشگاه از سال گذشته و با حمایت اعضای هیئت مدیره که از بزرگان هندبال هستند، توجه ویژه ای به این موضوع داشت. برای هندبال، مدارس و آکادمی های هندبال و ارتقای دانش مربیان و اعزام آنها به کلاس های بین المللی و استفاده از مدرسان بین المللی. در اصفهان این کار را کردیم و نتایج خوبی گرفتیم.

وی افزود: پسران و پسران ما با افتخار در سخت ترین و طولانی ترین لیگ هندبال قهرمان شدند و امیدوارم این شروع جدیدی برای هندبال سپاهان باشد چرا که سپاهان سال هاست بهترین هندبالیست ها را پرورش می دهد و در بخش بانوان نیز ماموریت داریم. ما آگاهیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان تاکید کرد: باز هم در هر دو بخش به هندبال ملی کمک خواهیم کرد و با همکاری فدراسیون و هیات اصفهان برای توسعه این حوزه تلاش خواهیم کرد. هندبال در فولاد سپاهان رشته ای ماندگار محسوب می شود.

وی در خصوص تعطیلی رشته های باشگاهی سپاهان مانند بسکتبال، والیبال و فوتسال گفت: رشته های ما برای سال 1401 در هیات مدیره و کارشناسان بررسی شده است. ما در رشته های هندبال، فوتبال، تیراندازی با کمان، تیراندازی با کمان، شمشیربازی، دوچرخه سواری و والیبال در دو بخش آقایان و بانوان، ووشو بانوان و رشته های مختلف در بخش های استانی، کارگری و قهرمانی فعال هستیم و هر کاری که باید انجام دهید در ورزش ما مشخص است. . ما همیشه در سپاهان هندبال داشته ایم و خواهیم داشت.

ساکت افزود: امسال در بسکتبال حضور نداریم. هیئت مدیره از آنجایی که فولاد ساختار خوبی در بسکتبال دارد، تصمیم گرفت که موازی کار نکند و برای تقویت رشته هایی که کمتر پوشش داده می شود، تلاش کند. نظر هیات مدیره در رشته والیبال حضور تیم سپاهان در لیگ های جوانان و اول است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نامه ای با عنوان ممنوعیت بازنشستگان فولاد مبارکه در رسانه ها منتشر شده است که به دلیل بازنشستگی از فدراسیون فوتبال خارج شدید اما همچنان در سپاهان مشغول به کار هستید، گفت: اینها مسائل حاشیه ای برای ورزش است از من بپرس.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید