بازگشت آقایی به تبریز پس از یک دیدار پر جنجال

گفتنی است سعید آقایی بازیکن سابق پرسپولیس که پس از این بازی به یکی از متهمان اصلی تی تی تبدیل شد، متولد تبریز و محصول آکادمی باشگاه تراکتورسازی است. آقایی پس از بازی در رده های سنی تراکتورسازی به تیم بزرگسالان رسید و در نهایت چهره این تیم شد و حتی توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد.

اما جدایی آقایی در پایان فصل که تراکتور به دلیل محرومیت پنجره نقل و انتقالات مجبور به جذب بازیکن نمی شد، باعث ناراحتی هموطنان شد. عصبانیت ها و گلایه هایی که از زمان پیوستن این مدافع به پرسپولیس در بازی نیمه نیمه فصل گذشته دو تیم به اوج خود رسید و حتی باشگاه تراکتورسازی نیز به کمیته انضباطی شکایت کرد.

در نقل و انتقالات زمستانی این فصل اما صحبت از بازگشت مردی به تراکتورسازی شد که البته به جایی نرسید. همانطور که از شواهد مشخص بود آقایی علاوه بر اینکه باشگاه قرمز برای بازگرداندن بازیکن سابق خود تمایلی به این انتقال نداشت اما در نهایت قرارداد او با فولاد و مقاومت این تیم باعث چنین انتقالی شد. اتفاق نمی افتد.

با تمام این تفاسیر تراکتور و آقایی در هفته سوم بازی برگشت خیلی زود به مصاف هم رفتند و در مقابل تماشاگران به مصاف هم رفتند، سوال اصلی اینجاست که آیا روابط تیره گذشته با توجه به گرایش های نقل و انتقالاتی دو تیم بین شهری بهتر شده است. اهالی یا اینکه استقبال خوبی از هواداران یادگار امام این بازیکن تبریزی نمی شود؟

دیدگاهتان را بنویسید