بازگشت بخش «تجلی اراده ملی» چهلمین جشنواره فیلم فجر

ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802459

با اعلام ستاد چهلمین جشنواره فیلم فجر در این دوره از جشنواره نیز همچون سال های گذشته بخش «تجلی اراده ملی» برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ستاد چهلمین جشنواره فیلم فجر به منظور گسترش ارتباط دو سویه بین مدیران و نهادها، نهادها و سازمان های علاقمند به فرهنگ عمومی و حمایت از مضامین ارزشمند با بیان هنری و خلاقانه سینمایی، بخش «تجلی اراده ملی» را برگزار کرد. با وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادها. مجامع شرکت ها، مراکز و مؤسسات دولتی و همچنین شرکت ها، ادارات و بخش خصوصی برگزار می شود.

در این بخش نیز همانند سال های گذشته، سازمان های متقاضی شرکت در تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر، با معرفی هیات داوران و اهدای جوایز در قالب جشنواره فجر، امکان مشاهده و ارزیابی پذیرفته شدگان را فراهم می کنند. آثار در مسابقه سینمای ایران (سودا سودا) مجموعه ای از ماموریت های موضوعی و سازمانی خواهد بود و در نهایت با توجه به اولویت های موضوعی سازمان متبوع طی مراسمی با حضور مسئولان، هنرمندان و اهالی رسانه جوایزی اهدا خواهد شد. به فیلم های انتخابی خود

فراخوان شرکت در این بخش در سایت جشنواره منتشر شده است و داوطلبان تا پنجم باخمن 1400 فرصت خواهند داشت تا وضعیت شرکت در این رویداد را اعلام کنند.

بخش ابراز اراده ملی بیست و پنجمین دوره به عنوان بخش همراهی جشنواره فیلم فجر (به استثنای دوره های 27، 33، 34، 35 و 39) برگزار شد.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و مسابقه ای از 21 تا 3 بهمن ماه به دبیری مسعود نقاش زاده برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید