بازگشت جریمه های کروکی در جاده ها


ساعت: 12:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803548

جانشین پلیس راهور ناجا با توجه به وضعیت تزریق واکسن و آزمایش تاج، محدودیت های ترافیکی در شهرهای قرمز و نارنجی کرونا را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گفت و گوی سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در پاسخ به این سوال که با توجه به قرمز و نارنجی بودن 9 شهر، وضعیت ترافیکی شهرهای کرونا چه می شود؟ وی گفت: تردد خودروهای شخصی با شماره ثبت غیربومی «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی با تایید تزریق واکسن به سامانه و ارائه «عدم قرنطینه برای بیماری» امکان پذیر است.

وی گفت: در این مرحله تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی از مسیر «i» به «شهرهای زردآبی» تنها با تایید نبود بیماری در سامانه امکان پذیر است. “

سردار حسینی اعلام کرد: جریمه خودروهای شخصی «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی بدون تایید واکسن یا فاقد PCR مثبت هر 24 ساعت یک میلیون تن خواهد بود.

وی گفت: اگر خودروها بدون PCR منفی (قرنطینه نشده و مریض نباشند) به شهرهای زرد هدایت شوند، هر 24 ساعت 500 هزار تن جریمه می شود.

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: حمل و نقل عمومی با استفاده از اتوبوس، قطار، هواپیما و خودروهای دریایی تایید شده برای تزریق واکسن به سامانه امکان پذیر است و قرنطینه نمی شوند.

وی خاطرنشان کرد: تردد درون شهری خودروهای شخصی نیز امکان پذیر است تا صاحبان آنها بیمار نباشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید