بازگشت رنگ زرد نقشه تاج استان مرکزی/ زنگ خطر در اراک و تفرش به صدا درآمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; بر اساس جدیدترین رنگبندی اعلام شده از سوی ستاد ملی تاج و تخت برای شهرهای کشور در اپلیکیشن ماسک که از دوشنبه 4 بهمن ماه اجرایی می شود، رنگ زرد دوباره به نقشه استان مارکیز بازگشته است و شهرهای اراک و تفرش در زرد و 10 شهر آبی هستند.

این در حالی است که در 30 روز گذشته وضعیت تمامی شهرستان های استان مرکزی در وضعیت آبی قرار دارد اما در روزهای اخیر افزایش بستری شدن در کانون تاج آمیکرون نگرانی جدی از احتمال ششمین بیماری است. موج ملی نگرانی در مورد شیوع این سویه همچنان مستلزم رعایت پروتکل های بهداشتی و نیاز به تکمیل فرآیند واکسیناسیون است.

بر اساس تصمیم ستاد ملی تاج، هیچ تغییری در ضوابط رنگی استفاده از ماسک ایجاد نشده است و رنگ‌آمیزی همچنان تنها بر اساس مراحل بستری در بیمارستان انجام می‌شود.

بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی اعلام شده در روز گذشته، 130 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شد که از این تعداد 10 مورد جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان مرکزی بستری شده‌اند و همچنین در این مدت فوت شده‌اند. تاج در استان ثبت نشده است.

به این ترتیب تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان مرکزی به 107 هزار و 87 نفر رسید و تعداد جان باختگان این بیماری در استان 2 هزار و 995 نفر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید