بازگشت رویایی پرشور در روز بازگشت سامورایی / تراکتور با یک فن، هوادار را برد!

تراکتورسازی بازی امروز را خوب شروع نکرد و در دقایق ابتدایی نیمه اول و دوم دو بار عقب افتاد اما با حمایت هواداران با تلاش بازیکنانش و واکنش های به موقع توانست از پس این کار بر بیاید. برای گل های از دست رفته و جشن دومین پیروزی متوالی در خانه.

در این دیدار محمد آقاجانپور (4+45) و محمد عباس زاده (66 و 84) برای تراکتورسازی گلزنی کردند و معین عباسیان (2) و محمدجواد محمدی (50 – پنالتی) برای هواداران گلزنی کردند.

این در حالی است که محمد عباس زاده در دقیقه 33 یک پنالتی برای تراکتورسازی تلف کرد که البته در ادامه مسابقه با دبل خود جبران کرد و فرشته نجات برای پرشورها شد.

در جدول لیگ برتر فوتبال تراکتورسازی با پیروزی برای دومین برد متوالی در خانه، سه امتیاز حیاتی را روی حساب خود نوشت و با 24 امتیاز از منطقه خطر جدا شد. با این حال هواداران با 31 امتیاز باقی ماندند و احتمالا رتبه نهم خود را از دست خواهند داد.


قضات: داور: کوپال ناظمی – کمک ها: علی اکبر نوری و امیرمحمد داودزاده – داور چهارم: کمیل گلامی / ناظر: محمدرضا فلا


توجه: محمد آقاجانپور (47) از تراکتورسازی و محمد چهارمحالی (11) از هواداران


ترکیب تراکتور: محمدرضا اکبری، محمد آقاجانپور، هادی محمدی، تیاگو فریرا، عبدالله ناصری (59- رضا دهگانی)، ابوالفضل رزکپور، مهدی کیانی، سامان نریمان جهان، محمد گادری (59- علی) محمد ناجا.
سرمربی: آرتاهر ساغلام


ترکیب طرفداران: مسلم حق شناس، سید محمد ستاری، سید محمد حسینی، صائب محبی، فرزاد جعفری، معین عباسیان، سپه روزیاطلاب (57- فریبرز گرامی)، محمد چهارمحالی (78- ​​داریوش شجاعیان)، رضا مغان، 46 رضا مغان حسین صادقی و محمدجواد محمدی.
سرمربی: رضا عنایتی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید