بازگشت ستاره پرسپولیس و نیمکت نشینی یحیی مهاجم

بازگشت ستاره پرسپولیس و نیمکت نشینی یحیی مهاجم

پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر موفق شد یکی از حریفان اصلی خود سپاهان را در یک دیدار 6 امتیازی شکست دهد و پیروزی بسیار ارزشمندی را کسب کند.

حالا قرمزها باید در هفته سیزدهم به مصاف تراکتوری بروند که وضعیت خوبی ندارد و در چند بازی اخیرش شکست خورده است. شنیده ها حاکی از آن است که سرمربی پرسپولیس با تغییر دیدار مقابل سپاهان تیمش را به مصاف تراکتور خواهد برد.

یحیی گل محمدی با توجه به مصدومیت امید عالیشاه ستاره پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان و غیبت این بازیکن در دیدار مقابل تراکتورسازی، قصد دارد ترابی را در ترکیب اصلی قرار دهد و پس از 2 بازی نیمکت نشینی، این ستاره برگردد. به تیم اصلی خود

کمال کامیابی نیا پس از به ثمر رساندن گل 3 امتیازی در دیدار سرنوشت ساز مقابل سپاهان، توانست جایگاه خود را در ترکیب اصلی پرسپولیس تثبیت کند و در دیدار مقابل تراکتورسازی در ترکیب اصلی قرار گیرد.

همچنین علی شجاعی که در 3 بازی اخیر پرسپولیس به صورت متوالی به میدان رفته و عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است، باز هم در پست دفاع چپ بازی خواهد کرد و خبری از سعید اعگی نخواهد بود.

به این ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار مقابل تراکتورسازی با نیمکت نشینی مجدد عبدی به شرح زیر خواهد بود: حامد لک، مهدی شیری، علی نعمتی، سیدجلال حسینی، علی شجاعی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری. ، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و عیسی القطر.

دیدگاهتان را بنویسید