بازگشت لژیونر جذاب به پرسپولیس؟

بازگشت لژیونر جذاب به پرسپولیس؟

علی علیپور در پایان لیگ نوزدهم به نظر می رسید قصد ادامه همکاری با این تیم را داشت و چندین بار به این باشگاه رفت اما در نهایت به توافق لازم نرسید و راهی پرتغال شد. یحیی گل محمدی در آن زمان به شدت مخالف جدایی بهترین مهاجمش بود. در آن زمان سرمربی پرسپولیس مستقیما با علی علیپور تماس گرفت و از او خواست که بماند و به پرتغال نرود اما…

مهاجم سابق پرسپولیس با بی توجهی به درخواست یحیی گل محمدی راهی اروپا شد تا ماجراجویی خود را در پرتغال آغاز کند. علیپور اگرچه در ماریتیمو دوام نیاورد و به ژیل ویسنته پیوست اما یحیی گل محمدی نتوانست این اتفاق را فراموش کند. گفته می شود یحیی گل محمدی همچنان از این تماس تلفنی و بی توجهی علی علیپور به شاگرد سابقش ناراحت است.

در هفته های اخیر برخی رسانه ها از مذاکره باشگاه پرسپولیس با علی علیپور و باشگاه ژیل ویسنته برای انتقال این گلزن به پرسپولیس خبر دادند. طبق اخبار، رضا درویش با توجه به نوسانات بازار ارز به گل محمدی قول داد علیپور را بیاورد تا سرخ ها مهاجم خارجی را هدف نگیرند. این شایعات در برخی رسانه ها و همچنین فضای مجازی مبنی بر عدم ارائه درخواست یحیی گل محمدی برای جذب علی علیپور به درویش و سایر مدیران پرسپولیس منتشر شد.

گویا مهرداد خانبان، آنالیزور پرسپولیس با او تماس گرفته و هیچ کارمند و مدیر دیگری از آن باشگاه با علیپور مذاکره نکرده است. مشخص است که بازگشت علی علیپور به پرسپولیس حداقل تا پایان فصل جاری دور از ذهن است.

دیدگاهتان را بنویسید