بازگشت لیگ برتر فوتبال پدیده در روزهای شکست/ سپاهان از کورس قهرمانی خارج شد


ساعت: 16:58
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810484

پدیده صفر – حامی 1 / سپاهان صفر – آهن صفر / صنعت نفت 1 – نساجی 1 / آلومینیوم صفر – مس 1 / بوم – تراکتور / فولاد – ام اس اویل;

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 14:30 با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد که از این تعداد 6 دیدار تقریباً به صورت همزمان آغاز شد.

از ساعت 14:30 در شهر مشهد؛ تیم های فوتبال پدیده و همادر در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم هفته گذشته شرایط و نتایج خوبی داشتند. جدال شاگردان سید داود سیدعباسی و گلمرضا عنایتی در بیرون از خانه هواداران با پیروزی ارزشمندی به پایان رسید.


پدیده صفر است
گل: –


طرفداران 1
گل: فرزاد جعفری ۷۸

از ساعت 15 در شهر اصفهان؛ تیم فوتبال سپاهان که شرایط خوبی نداشت در شهرآورد اصفهان به مصاف ذوب آهن گاندو رفت. جدال محرم نویدکی و مهدی تارتار با تساوی به پایان رسید تا طلایی ها از دور قهرمانی حذف شوند.


سپاهان صفر
گل: –


فولاد صفر
گل: –

از ساعت 15:00 در شهر آبادان؛ تیم های فوتبال صنعت نفت و نساجی رو در رو صف آرایی کردند. این دیدار با توجه به میانگین جایگاه در جدول رده بندی لیگ که با تساوی به پایان رسید برای هر دو تیم اهمیت ویژه ای داشت.


صنعت نفت 1
گل: طالب ریکانی ۲۷


منسوجات 1
گل: ایوب کلانتری 35

از ساعت 15 در شهر اراک؛ تیم های فوتبال آلومینیوم و مس نیز به مصاف یکدیگر رفتند. جدال تیم های فوتبال صنعتی ایران که در نیمه بالای جدول قرار دارند با برتری مس پرتقالی ها در دقیقه 90 به پایان رسید.


آلومینیوم صفر
گل: –


عسل 1
گل: عقیل کعبی 90

از ساعت 16:30 در تهران؛ تیم های فوتبال پیکان و تراکتورسازی در حالی به مصاف هم رفتند که خودروسازان در لیگ بیست و یکم به مراتب بهتر از تبریزی پرشور بودند.


پیکان
گل:


تراکتور
گل:

و از ساعت 17:30 در شهر اهواز؛ تیم فوتبال فولاد که روزهای بازگشت به زنجیره اوج را نیز سپری می کند، مقابل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بحران مواجه شد و در آستانه سقوط به لیگ یک قرار گرفت.


فولاد
گل:


روغن ام اس
گل:

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید