بازگشت لیگ ملت های والیبال به مدار صفر درجه؛ قهوه برزیل تلخ شد/ اسماعیل نژاد و لوکارلی گلزنان


ساعت: 19:57
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878249

تیم ملی والیبال ایران در هفتمین بازی خود در لیگ ملت‌ها در سال 2022 در دیداری نزدیک مغلوب برزیل پرافتخارترین تیم جهان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ چهارمین روز از هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت های 2022 در گروه مردان امروز (جمعه 3 تیرماه) با 6 دیدار در شهرهای کوزون فیلیپین و صوفیه بلغارستان پیگیری می شود.

در پنجمین دیدار امروز که در سالن آرنا آرمات شهر صوفیه برگزار شد، دو تیم ملی والیبال ایران و برزیل به مصاف هم رفتند که شاگردان بهروز عطایی با نتیجه 3 بر 0 با نتیجه 30 بر 28 و 25 – پیروز شدند. 23 و 25-19 حریف قدرتمند خود را واگذار کردند.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران از ترکیب امیرحسین توه تک، محمد طاهر وادی، امین اسماعیل نژاد، میلاد عبادی پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه و محمدرضا حضرت پو استفاده کرد.

رقابت دو تیم در ست اول با هیجان و هیجان آغاز شد و در اولین امتیاز سرمربی برزیل درخواست ویدیو چک کرد که پس از بررسی امتیازات به این تیم اهدا شد. دو تیم تا امتیاز 15 به مصاف هم رفتند که پس از آن تیم ملی ایران از برزیل پیشی گرفت و به 19 امتیاز ادامه داد. سرانجام پس از کش و قوس فراوان، ست اول با نتیجه 30 بر 28 به سود تیم برزیل به پایان رسید.

در این ست دو مربی با درخواست تایید تصویری سعی در ایجاد استراحت در لحظات حساس بازی داشتند. با نتیجه 26 بر 25 به سود برزیل، آلن سوزا بازیکن بیست و یکم در هنگام سرویس از ناحیه پا دچار درد شد و پس از خروج از زمین، تیم برزیل مجبور به تعویض شد و دارلان سوزا برادر این بازیکن جایگزین او شد. مرتضی شریفی و علی رمضانی نیز در این ست برای تیم ایران به میدان رفتند.

در ابتدای ست دوم تیم برزیل سه امتیاز متوالی به دست آورد اما بازیکنان ایران در امتیاز پنجم این تیم را به تساوی کشاندند. در امتیاز هشتم خطای بازیکن برزیلی با اعتراض کاپیتان عبادی پور و درخواست ویدیو چک از عطایی گرفته شد که امتیاز به درستی به تیم ایران تعلق گرفت. اما در آخرین امتیاز ست دوم، درخواست سرمربی ایرانی محقق نشد و 25 امتیاز به درستی به تیم برزیل تعلق گرفت تا این ست با نتیجه 25 بر 23 به سود پرافتخارترین تیم جهان به پایان برسد. جهان.

در ست سوم با وجود تلاش تیم والیبال مردان ایران فاصله تیم ایران با برزیل بیشتر شد که نشان از کم تجربگی تیم والیبال مردان ایران در میادین حساس داشت.برای پیروزی با ایران.

دو کاپیتان تیم های ایران و برزیل در طول بازی چندین بار درباره اشتباهات و صحنه هایی از بازی صحبت کردند که به آرامش بازیکنان دو تیم کمک کرد.

ایزاک سانتوس، آلن سوزا، خواندی لیال، فلاویو گالبرتو، برونو رازنده، ریکاردو لوکارلی بازیکنان مناطق 1 تا 6 در زمین برزیل در این دیدار بودند و رنان دال زوتو هدایت این تیم را بر عهده داشت.

فدیلی علی از مراکش به عنوان داور اول و گروتودوروس آپامینوداس از یونان به عنوان داور دوم قضاوت کردند.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال نیز در آرمات صوفیه این دیدار را تماشا کرد.

دیدار امروز تیم های والیبال ایران و برزیل نوزدهمین بازی رسمی دو تیم در تاریخ بود که برزیلی ها در 15 بازی قبلی 15 برد بردند و تعداد بردها را به 16 رساندند و تیم ملی ایران تنها در 3 بازی پیروز شد. مقابل برزیل

در مجموع 31 لیگ جهانی (28) و لیگ ملت ها (سه) تیم ملی والیبال برزیل 21 عنوان قهرمانی، هفت نایب قهرمانی، 4 مدال برنز و 21 بار مقام سوم را کسب کرده است. او عنوان پرافتخارترین تیم را دارد.

تیم والیبال مردان ایران در چهارمین بازی خود از هفته دوم لیگ ملت ها از ساعت 15 شنبه 4 تیرماه به مصاف کانادا می رود.

* اسماعیل نژاد و لوکارلی گلزنان بازی ایران و برزیل هستند

امین اسماعیل نژاد و ریکاردو لوکاری با هم عنوان برترین گلزن دیدار ایران و برزیل در چهارمین روز از هفته دوم لیگ ملت ها را از آن خود کردند.

امین اسماعیل نژاد و ریکاردو لوکاری با هم با کسب 15 امتیاز عنوان برترین گلزن دیدار ایران و برزیل در چهارمین روز از هفته دوم لیگ ملت ها را از آن خود کردند.

تیم ملی والیبال ایران نیز در ست های این دیدار در مجموع 70 امتیاز به دست آورد که به ترتیب 35 امتیاز در حمله، پنج امتیاز در دفاع، چهار امتیاز در سرویس و 26 امتیاز از خطاهای بازیکنان برزیل بود.

پرافتخارترین تیم والیبال جهان نیز در ست های این دیدار 80 امتیاز کسب کرد که شامل 50 امتیاز حمله، هفت دفاع، پنج امتیاز سرویس و 18 امتیاز خطای بازیکنان تیم ایران بود.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید