بازگشت پمپ بنزین ها به حالت سفید نتیجه یک اقدام جهادی است

ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784423

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری:

سبحان رجب پور با بیان اینکه اولین منطقه در کشور هستیم که بیش از 80 درصد از ایستگاه های تحت پوشش خود را در کمترین زمان ممکن وارد مدار می کنیم. وی گفت: پس از پنج شبانه روز کار جهادی و طاقت فرسا کار به پایان رسید و تمامی پایگاه ها به مدار بازگشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سبحان رجب پور صبح امروز در نشست خبری با قدردانی از همه رسانه ها و خبرنگاران مکتوب، فضای مجازی و صداوسیما برای پوشش خبری و اطلاع رسانی به مردم در زمان استراحت تا بازگشت وضعیت سرخپوشان به پمپ بنزین ها، گفت: ساعت 11:15. صبح روز 13 آبان طی تماسی از سوی مسئولان استانی از نقص در سیستم کارت سوخت و لغو امکان سوخت گیری در جایگاه های استان مطلع شدیم.

وی افزود: بلافاصله پس از ابلاغ با تماس با معاونین و مسئولان مربوطه جلسه اضطراری تشکیل و تصمیمات اولیه برای رفع مشکلات اتخاذ شد.

مدیرعامل شرکت پخش نفت ساری گفت: افراد برای اعزام در اسرع وقت به جایگاه ها گروه بندی و تیم ها از فریدونکنار تا گردنه به نقاط مختلف اعزام شدند.

این افسر ادامه داد: این عملیات در کنار گستردگی، سختی هایی نیز داشت. تجهیزات و قطعات موجود قدیمی و مربوط به سال 2006 هستند و با توجه به عمر نزدیک به 15 سال، گرفتن جزئیات بسیار سخت و نادر بود. باید با همه محدودیت ها کار را با ابتکار و تلاش تمام کنیم.

رجب پور گفت: همکاران ما به محض اطلاع از حداقل امکانات موجود شروع به کار کردند و خوشبختانه تا ساعت 20:45 روز اول بیش از 90 درصد پمپ بنزین ها راه اندازی شد.

وی بیان کرد: صبر و بصیرت مازندران در این موضوع بسیار ستودنی است که نگذاشتند دشمنان نظام کوچکترین سوء استفاده ای از این توطئه بکنند و نقش رسانه ها و مطبوعات داخلی در این امر انکارناپذیر است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: تقریبا تا پایان روز اول عرضه سوخت سال دوم در تمامی جایگاه ها برقرار شد.

این کارمند تاکید کرد: ساعت 23:30 روز اول به ما اطلاع دادند که می توانید یکی پس از دیگری وارد ایستگاه ها شوید و به همین دلیل علیرغم سختی کار از روز اول، همکاران ما دوباره به آنها ماموریت جدیدی دادند. در ساعت 2:00 بامداد 5 نوامبر، اولین ایستگاه از 133 ایستگاه به مدار بازگشت.

رجب پور گفت: گاهی اوقات همکاران ما 24 ساعت در ایستگاهی می ماندند تا ایستگاهی برای انجام کار راه اندازی کنند و واقعا کار بسیار سخت و طاقت فرسایی بود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه با تلاش جهادگران شرکت پخش نفت ساری اولین منطقه در کشور بودیم که بیش از 80 درصد کنترل خود را در کمترین زمان ممکن راه اندازی کردیم. “

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ساری اذعان داشت: با توجه به حجم کار در کشور و قطعی نزدیک به 4800 پست به دلایل فنی و تخصصی تا پایان روز سوم کار ما به پایان رسید. کار باقی مانده است

این مسئول خاطرنشان کرد: پس از 5 روز تلاش جهادی و سخت کار به پایان رسید و تمامی ایستگاه ها به مدار بازگشتند.

رجب پور یادآور شد: با وجود بازگشت جایگاه ها به روال گذشته و وضعیت سرخپوشان، کار تیم تعمیر و نگهداری از جمله سامانه هوشمند و مهندسی تا امروز ادامه دارد و مشکلات را برطرف می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید