بازگشت 6 نفر از اعضای شورای شهرداری فردیس و مشکین داش موقتی است/ رای قطعی دیوان عدالت اداری برای ابطال آرا اعلام می شود.

ساعت: 10:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783808

ابوالفضل اینانلو گفت: پس از رسیدگی به اعتراض اعضای شوراهای فردیس و مشکین دشت مبنی بر ابطال رای، دیوان عدالت اداری رای به بازگشت اعضا داد اما این تصمیم موقت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرماندار فردیس در خصوص بازگشت به کار 6 نفر از اعضای شوراهای شهرداری مشکین داش و فردیس در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: پس از اعلام نتایج انتخابات، شکایات در شورای اجرایی و شورای اجرایی بررسی شد. شورای شهر.

ابوالفضل اینانلو افزود: هیچ شکایتی مبنی بر تخلف در داخل شعبه ها و گزارشی از سوی نهادهای امنیتی و نظارتی به جز شایعه خرید و فروش آرا در خارج از حوزه ها نداشتیم، بنابراین پرونده ها برای بررسی نهایی به وزارت کشور ارجاع شد. ”

وی گفت: پس از ابطال رای 3 نفر از اعضای شورای شهرداری فردیس و 3 نفر از اعضای شورای شهرداری مشکین داش، ملزم به اجرای قانون و نظر هیات نظارت مرکزی شدیم و به جای این افراد، معاون اعضا وارد شوراهای این دو شهر شدند.»

اینانلو افزود: به منظور جلوگیری از اقدامات امنیتی احتمالی به اعضای شورا تذکر داده شد که شکایات خود را از طریق مجاری قانونی پیگیری کنند اما پس از رسیدگی به شکایات این افراد در دادگاه اداری ۱۶ آبان، توقف اعضای علی البدل اعلام شد. بودن.

فرماندار فردیس در خاتمه گفت: اعضای قبلی وارد شورا شدند اما رای گیری موقت است و بررسی نهایی در دادگاه صورت می گیرد، ما نیز موظف به اجرای قانون هستیم و در صورت برگشت رای، کسانی که وارد شورا شدند حذف خواهند شد. از نو.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید