بازیکنان تاثیرگذار را شناسایی کردیم و حملات را کنترل کردیم


ساعت: 08:54
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1843858

تیم ملی والیبال دختران ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا 2022 استرالیا را شکست داد.

به گزارش راه دانا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 18 سال آسیا دختران زیر 18 سال امروز (دوشنبه 16 خرداد) با دیدار تیم های ایران و استرالیا در شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز شد. .

تیم ملی ایران از ساعت 6:30 به وقت تهران به مصاف حریف خود رفت و از ابتدای بازی برتری خود را نشان داد و در اولین دیدار خود با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد. شاگردان میترا شعبانیان در ست اول با نتیجه 25 بر 19 پیروز شدند و در ست دوم با نتیجه 25 بر 18 و در ست سوم با نتیجه 25 بر 16 به سود خود پیروز شدند تا سه بر صفر برنده این میدان شوند. .

درسا فلا، دیانا رشیدی، ستایش هادی، پریا حاجتمند، آتن شادکین، شقایق حسنانی، آسیه حسنی، هدیه طالی، سپینود دستبرجان، سارینا یعقوبی، ستایش حسینی، نگار هاشمی بازیکنان تیم ملی آسیا در ایران هستند. تیم ملی ایران چهارشنبه 18 خرداد در دومین دیدار به مصاف تایلند میزبان می رود. این دیدار از ساعت 14:00 به وقت ایران آغاز می شود.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران درباره پیروزی مقابل استرالیا گفت: با توجه به اینکه این اولین بازی رسمی تیم ایران بود، بازیکنان کمی استرس داشتند اما بعد با هدایت کادر فنی و تلاش خودشان. ما موفق شدیم بازی را ببریم.”

میترا شعبانیان گفت که وقتی بدنمان را گرم کردیم فکر نمی کردیم استرالیا خیلی خوب بازی کند چون در تور زیاد گرم نشدند و اوج نشان ندادند. او گفت: «اما آنها در بازی پیشرفت کردند و تیم ایران را غافلگیر کردند. در ابتدای بازی بازیکنان تاثیرگذار آنها را شناسایی کردیم و با هماهنگی در شبکه، اولین دریافت‌ها و ایده حمله موفق شدیم نتیجه را 3-0 به سود خود کنیم.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد شاگردانش تاکید کرد: آنها می توانند بهتر از این هم عملکرد داشته باشند چرا که توانایی های آنها را دیدم اما با توجه به شرایط سالن استرس و جو رسمی مسابقات خوب بود.

شعبانیان در خصوص ارزیابی خود از بازی دوم ایران مقابل تایلند گفت: خوشبختانه فردا بازی نداریم و می توانیم بازی با تایلند را تماشا کنیم. ما هم تمرین می کنیم تا بازی خوبی داشته باشیم. کار آسانی نیست زیرا تایلند تیم خوبی دارد اما ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید