بازیکنان جدید استقلال در لیست سیاه ساپنتو

بازیکنان جدید استقلال در لیست سیاه ساپنتو

تاخیر در اعلام نام سرمربی باعث شد تا مدیریت باشگاه استقلال با چند بازیکن قرارداد ببندد تا استقلالی ها از روند نقل و انتقالات عقب نمانند.
این تصمیم در آن روزهایی که فشار زیادی از سوی هواداران باشگاه استقلال وجود داشت، تصمیم بدی نبود و حداقل باعث شد برخی از هوادارانی که خود را در مقابل خریدهای کلان رقبا عقب مانده می دیدند، امیدوارتر شوند. آینده.
با حضور ساپینتو در استقلال، برخی از خریدهای باشگاه استقلال چندان مورد توجه سرمربی نیست و همچنین نام برخی از بازیکنان مطرحی که در نقل و انتقالات به دنبال مشتریان زیادی بودند، وجود دارد.
ساپینتو تا به امروز هیچ گاه به صورت رسمی اسامی بازیکنانی که به تازگی منصوب شده اند را اعلام نکرده و در عین حال نتوانسته رضایت فنی وی را جلب کند، اما در مورد ویژگی های فنی برخی از بازیکنان با مسئولان باشگاه استقلال گفتگو کرده و پیام هایی نیز ارسال کرده است. اگر این بازیکنان نتوانند رضایت فنی او را در اردوی ترکیه تامین کنند، از لیست حذف خواهند شد.
تصمیم برکناری برخی از بازیکنانی که اخیرا با استقلال قرارداد بسته اند، باشگاه استقلال را با چالش های مالی مواجه خواهد کرد و مسئولان استقلال باید یا به نحوی این بازیکنان را راضی به جدایی بی قید و شرط کنند یا مبلغی را به عنوان غرامت به آنها بپردازند.
البته زمانی مشکلات برای مدیریت باشگاه استقلال بیشتر می شود که نام چند بازیکن مطرح در بین بازیکنانی که در لیست مازاد حضور دارند به چشم بیاید. به عنوان مثال اگر ساپینتو از نظر فنی شهباززاده را تایید نکند که در این مورد شایعه شده است، ممکن است این بازیکن به راحتی با جدایی و دریافت غرامت از باشگاه استقلال موافقت نکند. در مورد جدایی رضا آذری هم موضوع کاملا متفاوت بود و این بازیکن که در استقلال جایگاه چندان قدرتمندی نداشت، با وجود قراردادی که امضا کرد حاضر شد از استقلال جدا شود.
در واقع نام بازیکنی که در جدیدترین لیست سیاه ساپینتو قرار گرفته است، بسیار مهم است که مدیران باشگاه استقلال با سرمربی جدید دیداری خصوصی داشته باشند تا به سرعت اهداف پنهان سرمربی خود را بفهمند و وارد شوند. به مذاکره با بازیکنانی که در لیست نهایی نیستند به صورت مسالمت آمیز جدا شوید.
البته اگر چنین تصمیمی از سوی ساپینتو در روزهای پایانی نقل و انتقالات گرفته شود، جداسازی بازیکنان سخت می شود، اما اگر زمان بیشتری برای انتخاب تیم جدید برای بازیکنان وجود داشته باشد، شاید آنها بتوانند راحت تر با این مشکل مقابله کنید
در هر صورت شرایط امروز نتیجه خروج نابهنگام سرمربی سابق استقلال و تعلل مدیران در انتخاب سرمربی جدید است.

هرچند مذاکرات مدیران و جذب برخی بازیکنان قبل از انتخاب سرمربی جدید قابل انتقاد نیست و اگر مدیریت استقلال در دست هر مردی بود، او هم همین رفتار را می کرد، پس حداقل باشگاهش. از نقل و انتقالات عقب نخواهند ماند، اما به هر حال این شرایط برای استقلالی ها امکان پذیر است، مدیران باشگاه استقلال در روزهای پایانی نقل و انتقالات باید سریعا با ساپینتو جلسه ای برگزار کنند و تکلیف چند بازیکن را مشخص کنند که از نقطه نظر او دیدگاه، توانایی بازی در استقلال را ندارند.
از سوی دیگر اما باید در نظر داشت که در روزهای آینده تمامی بازیکنانی که برای ساپینتو تردید ایجاد کرده اند در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی حاضر می شوند به گونه ای که پرتغالی نام آنها را از لیست سیاه خود خارج کند.

دیدگاهتان را بنویسید