بازیکنان را با مشکلاتی در اختیار ما می گذارند/ هدف ما قهرمانی در آسیاست


ساعت: 18:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917500

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران از اینکه تیم ها در دادن بازیکن به تیمش مشکل دارند گلایه کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، صمد مرفاوی پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال جوانان ایران در اولین دیدار خود در اردوی عمان مقابل میزبان گفت: از جمعه گذشته برای این اردو که به منظور شرکت در دو مسابقه دوستانه را برنامه ریزی کردیم و آماده شدیم تا با استراتژی فنی برای این رقابت دوستانه به مسقط بیاییم تا سطح آمادگی بازیکنان را افزایش دهیم.

وی افزود: شرایط خوب است و بچه های ما نیز در شرایط فنی خوبی هستند. مشکل ما این است که تعدادی از بچه ها مجروح شده اند. 6-7 بازیکن مصدوم هستند و با ذخیره وارد این بازی تدارکاتی شدیم، خدا را شکر بچه ها دیروز بازی خوبی انجام دادند. هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موفق شدیم بازی را ببریم، اما انتظارم از بازیکنانم بیشتر است. امیدوارم شرایط ما برای بازی فردا و مسابقات بعدی خیلی بهتر شود تا بتوانیم به فینال جام جهانی راه پیدا کنیم و عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران با یادآوری حمایت فدراسیون از تیم جوانان خاطرنشان کرد: ابتدا از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و میرشاد مجدی رئیس کمیته جوانان تشکر می کنم که واقعاً هستند. سخت کار می کنند و شرایط را برای ما فراهم می کنند. مسئولان با ارتباطاتی که دارند اردوهای خوبی در خارج از ایران برای ما فراهم می کنند، قبل از آن به بلاروس رفتیم و الان در عمان هستیم.

مرفاوی با اشاره به سختی جمع آوری بازیکنان در اردوها خاطرنشان کرد: از مربیان تیم های اول و از جوانان باشگاهی که واقعا زحمت می کشند تشکر می کنم. بچه ها را آماده می کنند و به ما بازیکن می دهند اما متاسفانه شرایط فوتبال ما به گونه ای شده که به سختی بازیکن در اختیار ما می گذارند و این به ضرر تیم ملی است. برخی از مربیان تعامل ندارند و اگر بتوانند به خوبی تعامل داشته باشند بسیار سختگیر هستند. با توجه به اینکه دستشان پر است و بازیکنان بزرگی دارند، اما هم افزایی ندارند. امیدوارم همه در بحث ملی به هم کمک کنیم و بهترین شرایط را برای فوتبال ملی فراهم کنیم. انشاالله بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی در پایان گفت: از بازیکنان تیم که بسیار با انگیزه و سخت کوش هستند و می خواهند موفق شوند تشکر می کنم. روز اول که با بچه ها صحبت کردیم تاکید کرد که به دنبال یک هدف هستیم و آن هم رفتن به جام جهانی است. خدا کنه با کمک هم وارد مسابقات جهانی بشیم.

دیدگاهتان را بنویسید