بازیکنان را 50 درصد به خاطر هواداران انتخاب می کنم/ برای ورود به سازمان لیگ باید رسید بگیریم!

ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789180

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اینکه می گویند کمبود هوادار به نفع من است مضحک است، حتی به خاطر هواداران بازیکنان را 50 درصد انتخاب می کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دربی 97 در هتل اسپیناس تهران درباره بازی فردای تیمش گفت: در دو سه هفته گذشته دیدید که وقتی به لیگ رفتیم باید به بانک بروید. ! همانطور که می دانید در انتهای سازمان لیگ بانکی قرار دارد

وی افزود: یک روز می خواستم به سازمان لیگ بروم، یکی گفت کجا می روی؟ باید ماهی را ببری! گفتم می خواهم به سازمان لیگ بروم.

سرمربی استقلال گفت: من به تیمم ایمان دارم. بازیکنان استقلال خیلی باهوش هستند و بعداً مشخص می شود که چرا این حرف را زدم. پرسپولیس تیم خوبی دارد اما ما به بازی هجومی فکر می کنیم و برای برد وارد زمین می شویم.

وی در خصوص مصدومیت تیمش گفت: متاسفانه ووریا گفوری مصدوم است و با توجه به عملکرد استثنایی اش هنوز وضعیت او مشخص نیست. پزشکان تیم ما در تلاش هستند تا او را به بازی وادار کنند. رساوند نیز مجروح است و وضعیت وی هنوز مشخص نیست.

سرمربی استقلال در خصوص داوری گفت: متاسفانه تا جایی که صحبت می کنیم می گویند فرار ادامه دارد.در لیگ تیمی نداریم که در یک مسابقه 8-9 موقعیت ایجاد کند. به نظرم انتخاب این قاضی انتخاب خوبی بود.

مجیدی در خصوص غیبت تماشاگران استقلال گفت: در این 2 سال تیمم را در حضور تماشاگران استقلال از دست نداده ام. مطمئن باشید استقلال یعنی حامی. از بازیکنان استقلال بپرسید کی می خواهند بازیکنی را انتخاب کنم، 50 درصد به خاطر هواداران است. وقتی بازیکنی می خواهد از تونل بالا برود، انگیزه پیدا می کند. خنده دار است که بگویم کمبود هواداران به نفع من است. مطمئن باشید کمبود هواداران به ضرر من است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رضایی فردا می تواند دوباره برای استقلال بازی کند، گفت: در مورد ترکیب صحبت نکنیم. جوانان باید بیایند و بازی کنند. فکر می کنی منچسترسیتی پولی برای خرید بازیکن ندارد؟ از جوانان هم استفاده می کنند. این مشکل باید برطرف شود. بازیکنانی مثل حسین زاده، رضایی و صادقی قطعا در آینده حرفی برای گفتن خواهند داشت.

خبرنگاری پرسید که آیا این مشکل تبلیغات محیطی روی کار شما تاثیر می گذارد یا خیر؟ مجیدی گفت: اجازه دهید در حوزه کاری خود صحبت کنم و اصلا به این مسائل فکر نمی کنم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند تیمش هر هفته تغییرات زیادی دارد، گفت: فکر نمی کنم. . این را قبول ندارم که بگویید ترکیب ما خیلی تغییر کرده است.

مجیدی در خصوص اختلاف لفظی مدیران باشگاه های استقلال و پرسپولیس و اینکه آیا این موضوع گریبان بازیکنان و کادر فنی دو تیم را می گیرد یا خیر، گفت: این هفته با بازیکنانم صحبت کردم. مهمترین چیز در این بازی تمرکز است. من به بازیکنانم گفتم که شما چه گفتید. از بازیکنانم خواستم که اصلا در این مسائل دخالت نکنند. یعنی اگر از جزئیات و صحبت های مدیران اجرایی دو باشگاه بپرسید من هیچ اطلاعی از آن ندارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید