بازیکنان سپاهان به یک هارمونی اساسی رسیده اند

این مربی فوتبال با بیان اینکه سپاهان در نیمه اول بازی خوبی داشت، گفت: تیم هایی مثل نساجی مقابل سپاهان صف آرایی می کنند و دفاع می کنند و بیشتر تمرکزشان روی کسب امتیاز است. در این شرایط کار برای سپاهان و نپذیرفتن خط دفاعی این تیم.«کار سخت می شود، در این شرایط سپاهان حتی می تواند ضدحمله کند.

* بازیکنان سپاهان به یک هارمونی اساسی رسیده اند

شفیعی گفت: بازیکنان سپاهان به هماهنگی اساسی دست یافته اند، همدیگر را پیدا کرده اند و با هم هماهنگ شده اند، سیستمی که نویدکی برای این بازی ایجاد کرده بود یکی از کارهای بسیار خوبی بود که در پنج شش بازی قبل انجام داد و شاهد بودیم. بازی

وی با بیان اینکه تیم سپاهان می تواند با بازیکنانی که دفاع، حمله و هافبک دارند بازی را خیلی خوب طراحی و حمله کند، افزود: سیستمی که به سپاهان حمله می کند سیستم بسیار خوبی است، تعداد زیادی حمله می کنند و او با دفاع احساس راحتی می کند. اما تیم حریف با کمتر حمله می کند و سعی می کند با مدافعان بیشتری زمین را ببندد.

حسن شفیعی گفت: طبق نظر کارشناسان اگر سپاهان در 5 دقیقه گل بزند مطمئنا پیروز می شود و به دنبال گل های دیگر است، باید خیلی خوب باشد و اگر یک گل بزند می تواند چندین گل دیگر بزند.

این مربی فوتبال اذعان داشت: معتقدم سپاهان در نیمه اول آرام و با حوصله بازی کرد، حرکات عجولانه برای گلزنی انجام نداد، بازی را با نظم بیشتری شروع کرد و از جناحین خود نیز بسیار خوب استفاده کرد.

حسن شفیعی خاطرنشان کرد: در این بازی از شهبازاده به خوبی استفاده شد، احمدزاده نیز به موقع حرکت کرد و به 4 پله رسید و زمانی که به 2 پله رسیدند برای ضدحمله بازی کردند.

وی افزود: تیم نساجی نیز تیم سپاهان را آنالیز کرده بود و برنامه ای که او ایجاد کرده بود این بود که کناره های زمین را ببندد و از حمله چپ و راست سپاهان به زمین و بستن آن قسمت ها جلوگیری کند.

حسن شفیعی توضیح داد: شهباززاده علاوه بر اضافه شدن به خط حمله، در سمت چپ نیز پشت سر مقانلو قرار گرفت که به خوبی می توانست با نورافکن هماهنگ شود، این دو بازیکن با هم می توانند هر دفاعی را دور بزنند.

به گفته این مربی فوتبال، از زمانی که نساجی کناره های زمین را بسته است، تیم سپاهان برنامه و تاکتیک خود را تغییر داده و برخلاف دیدارهای گذشته اصراری بر دور زدن مدافعان نساجی ندارد. سپاهان هم سعی کرد خط حمله خود را برنامه ریزی کند. حفره های عمیقی با توجه به مهاجمان وجود داشت که شهبازاده می توانست به خوبی از این فضاها استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه مغانلو با دویدن فضا را برای شهبازاده و احمدزاده فراهم کرد که به نفع خود بود، گفت: در نیمه اول مالکیت توپ از سوی سپاهان بود و مشخص بود که نسبت به هفته های قبل بسیار خوب کار کردند و عملکردشان بسیار خوب بود. کمبودها کاهش یافته بود.

حسن شفیعی گفت: سپاهان با بازی های ترکیبی به راحتی می توانست دفاع تیم ها را پشت سر بگذارد، در حدود 3 دقیقه که توپ ها برگشتند موقعیت خوبی برای مغانلو ایجاد شد که مغانلو از اشتباه کامل خط دفاعی نساجی استفاده کرد و به گل رسید. هدف.

* یک پاس در عمق برابر با ده پاس در عرض است

این مربی فوتبال گفت: یکی از نکات مهم در فوتبال و تیم سپاهان پاس های در عمق است، یک پاس در عمق برابر با ده پاس در عرض است، مغانلوها اگر بتوانند از پاس های عمقی استفاده کنند بهتر و بهتر می توانند گلزنی کنند. زودتر. “

شفیعی بیان کرد: بازیکنانی که در هفته تمرین می کنند وظایف هر یک را یادآوری می کنند، نوع حرکت و فضاهایی که باید یا نباید در دفاع یا حمله باشد برای آنها مشخص می شود. تیم سپاهان با کادری که دارد مشخص می شود. آنها روی این مسائل خوب کار می کنند و این را در این بازی دیدیم.

وی افزود: بعد از دریافت گل نساجی تغییری در بازی نساجی ایجاد شد و آنها سعی کردند جبران کنند اما فضای خوبی در اختیار مهاجمان سپاهان قرار دادند اما مهاجمان در نیمه اول به دلیل عجله نتوانستند گل بیشتری به ثمر برسانند. “

حسن شفیعی اذعان داشت که در نیمه دوم به دلیل گلزنی نساجی، تعویض هایی انجام شد که فایده ای نداشت.

وی افزود: سپاهان از ابتدای نیمه دوم فشار زیادی به نساجی وارد کرد، توپ و نبض بازی را کنترل کرد. نیاز به تعویض دارد. او بازیکنان را عوض می کند.

دیدگاهتان را بنویسید