بازیکنان مورد نیاز یحیی گل محمدی در دربی تهران

بازیکنان مورد نیاز یحیی گل محمدی در دربی تهران

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد با توجه به تجربه شاگردانش ترکیب این تیم را برای دربی پایتخت 98 انتخاب کند.

سرخپوشان پایتخت که با 6 امتیاز کمتر از استقلال تهران در رده دوم جدول قرار دارند، برای ماندن در جام قهرمانی با شاگردان فرهاد مجیدی به یک پیروزی بزرگ نیاز دارند. از این رو سرمربی پرسپولیس معتقد است برای کنترل بازیکنان خط حمله استقلال باید تمرکز و عزت نفس بالای شاگردانش را حفظ کند. این موضوع امکان استفاده از حامد لک را با وجود دو اشتباه موثر مقابل گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان افزایش داد. همچنین سیدجلال حسینی پس از وقفه ای چند روزه، آمادگی کامل برای بازی دارد تا امکان حضور در قلب خط دفاعی این تیم را افزایش دهد.

سرمربی صوفیه سرخپوشان احتمالا امید آلیشیا را به خط هافبک پرسپولیس اضافه خواهد کرد تا پس از دو ماه نیمکت نشینی شانس بازگشت به ترکیب اصلی را داشته باشد. البته در این میان گل محمدی نیز با وجود سابقه ضعیف تر رضا اسدی نسبت به کمال کامیابی نیا از عملکرد رضا اسدی راضی است و به احتمال زیاد در خط هافبک با او بازی خواهد کرد.

بازیکنان باتجربه پرسپولیس بار دیگر این فرصت را پیدا کردند تا در مهم ترین مسابقه فوتبال برای هواداران خود به میدان بروند و شنیده ها حاکی از آن است که در صورت اشتباه شخصی در دیدار با استقلال ممکن است آخرین فرصت را داشته باشند.

یک روز مانده به دیدار با آبی های پایتخت اما کادر فنی پرسپولیس باید در مورد استفاده از بازیکنان باتجربه در این تیم تصمیم گیری کند تا عملکرد آنها در تمرینات زیر ذره بین باشد.

دیدگاهتان را بنویسید