بازیکنان نهایی هنوز اعلام نشده اند / با مجیدی توافق کردیم که 3 بازیکن استقلالی را دعوت کند

زمان: 20:22
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777902

مهدی مهدویکیا ، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت که با فرهاد مجیدی سرمربی استقلال برای دعوت از سه بازیکن این تیم به اردوی تیم امید توافق شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مهدویکیا ، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان که برای تماشای بازی استقلال-هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارد در مورد این دیدار گفت: بازی بدی نبود. اولین بازی لیگ همیشه بسیار دشوار است. بازی تقریبا مساوی بود و بچه های تیم امید هم بد نبودند. ما هم به دیدن بازیکنانی که به تیم امید دعوت کرده بودیم آمدیم و مشکل خاصی دیگر وجود نداشت.

وی درباره برخورد فدراسیون فوتبال با باشگاه هایی که بازیکنان تیم امید را نمی دهند ، گفت: وظیفه من نیست که صحبت کنم و دو بازیکن آلومینیوم اراک که به اردو نرفتند به مدت سه جلسه حذف شدند. فدراسیون طبق قوانین خودش تصمیم گرفته است. ما سعی می کنیم تعامل خوبی بین باشگاه ها و تیم امید داشته باشیم و امیدوارم بعد از این مشکلات این رابطه کاهش یابد.

سرمربی تیم فوتبال امید در مورد اینکه آیا پیکان و استقلال بازیکنانی به این تیم می دهند یا خیر گفت: بله صحبت کردیم و مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه بعد از استقلال چهار بازیکن در لیست حضور دارند و این تیم می تواند درخواست لغو مسابقات خود را داشته باشد و گفت: “ما با مجیدی مذاکرات خوبی داشتیم و او مشکلی نداشت ، اما به هر حال ما سه بازیکن داریم.” آیا با مجیدی صحبت کرده است. ما از استقلال استفاده می کنیم و با مجیدی توافق کردیم که سه بازیکن استقلال در لیست ما باشند. این لیست اولیه است و در لیست نهایی در نهایت سه بازیکن از هر تیم خواهیم داشت.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید