بازیکن سابق پرسپولیس: استقلال بدون پنالتی و امتیاز گل گهر جدول کجا بود؟

بازیکن سابق پرسپولیس: استقلال بدون پنالتی و امتیاز گل گهر جدول کجا بود؟

بهنام طاهرزاده درباره شانس سرخپوشان برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: با توجه به بازی های خارج از خانه استقلال و دیدار این تیم با حریفان مطرحی مانند سپاهان، فولاد و مس، همچنان به پرسپولیس فرصت قهرمانی می دهم. برای قهرمانی باید روحیه اش را از دست بدهد و از توانایی هایش استفاده کند تا از پرسپولیس به سود استقلال امتیاز بگیرد و این مسابقه به آنها انگیزه مضاعفی داد.بعضی ها مثل بحرین شده اند و وقت تلف نمی کنند.

مهاجم سابق پرسپولیس ادامه داد: برخی تیم ها خوب و صادقانه بازی می کنند و بازی زیبا می شود و برخی دیگر با آن زمان ضد فوتبال را از دست می دهند. با تیم محمد ربیعی (مس رفسنجان) مثال می زنم که قابل تقدیر است. او ارزش های خود و تیمش را نشان داد و فوتبال بازی نمی کند. پرسپولیس با توجه به بازی با پرسپولیس و استقلال همچنان شانس برد دارد به شرطی که فشار روحی از روی تیم برداشته شود تا بچه ها دروازه خالی را از دست ندهند. مربیان باید روی آن کار کنند.

طاهرزاده با اشاره به برخی اظهارنظرهای مسئولان استقلال گفت: پیکان مستحق برد بود و استقلال باید با این تساوی خوشحال باشد نه اینکه مدام نقاط باخت خود را به این و آن نسبت دهد. آنها در این فصل 16 پنالتی برای استقلال دریافت کرده اند که آنها را در صدر جدول قرار داده است. اگر به آنها امتیاز گلگوتا نمی دادند و این همه پنالتی به آنها نمی دادند، الان کجا بودند؟

وی خطاب به استقلال گفت: شما بهترین بازیکنان را با پنجره باز و بدون مشکل مالی گرفتید، بالاترین بودجه را داشتید و بازیکنان خوبی را در تمام نقاط زمین جذب کردید، اما پرسپولیس که می گویید 5 قهرمان ایران است. سال‌ها و دو فصل نایب قهرمان آسیا شد.» پنجره‌هایش دائماً بسته است، مشکلات مالی دارد و در مدتی که با مدیرعاملتان آشنا شدید، 5 مدیر را عوض کرد، حالا وقتی صحبت می‌کنید ساختار اصلی ملی پوشان است. تیمی که به راحتی به جام جهانی صعود می کند، همان تیم پرسپولیس است که در عرض 5 سال قهرمان ایران شد. وقتی به کره باختیم، همین تیم به دلایلی از زمین خارج می شود. چطور شما یک ستاره در تیم ملی؟

طاهرزاده با اشاره به محرومیت کمیته انضباطی یحیی گل محمدی، گفت: استقلالی ها هر هفته تفاوتی ایجاد کنند و مربی شان بیاید وسط زمین و توپ را از حریف بگیرد مشکلی نیست. و محرومیتی نبود؟ یحیی در دربی درست اعتراض کرد، حالا چطور می شود اینقدر برایشان سخت باشد؟ در بازی تیم ملی دیدیم که وقتی شجاع خلیل زاده مصدوم شد، داور بازی تعویض را حفظ کرد. این کار منصفانه است. همیشه اتفاقا دنبال کار صادقانه می رود.چقدر سخت بود که بازی را 30 ثانیه نگه دارند تا پرسپولیس 10 نفره در شرایط خطرناکی قرار نگیرد؟بازی کشورهای اروپایی را ندیده، شما چطور حمایت می کنید. همچین تیمی؟چطور اینجوری برای خودت قانون درست کنی همین کارو کردی که امروز فوتبال ما اینقدر حاشیه داره و 70 درصد حواشی از داوری است.

دیدگاهتان را بنویسید