بازیگران ایرانی در جشنواره های خارجی شرکت نکنند


ساعت: 10:23
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842481

این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان به ما گفت: بازیگرانی که از سوی ایران به جشنواره های خارجی دعوت شده اند و در این جشنواره ها حضور دارند، نباید تحت تاثیر جوایزی که دریافت کرده اند باشند و به اصطلاح جوگرها نباشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در گفت و گو با تهران نیوز درباره اظهارات اخیر برخی بازیگران ایرانی در جشنواره کن علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: فیلمی ضدایرانی و ضد ایرانی. رژیم جمهوری اسلامی

وی افزود: بازیگرانی که از ایران به جشنواره های خارجی دعوت می شوند و در این جشنواره ها حضور می یابند نباید تحت تاثیر جوایزی که گرفته اند قرار بگیرند و به اصطلاح دونده نباشند. این را هم در نظر داشته باشند که برگزارکنندگان چینی به اندازه کافی برای جشنواره ها به کشور هجوم می آورند، پس بهتر است حداقل یک بازیگر ایرانی به این کشور و این سیستم این گونه جشنواره ها سرازیر نشود. چنین کشورهایی هرگز برای ایران و ایرانیان تاسف نخورده اند و نخواهند سوخت.

این بازیگر سینما و تلویزیون کشور به ما گفت: با چنین اظهاراتی از سوی برخی از بازیگران ایرانی در خارج از کشور قطعا مسیر آنها به سینمای جهان آسانتر نخواهد شد، زیرا راه رسیدن به سینمای جهان بسیار دشوار است و اگر فکر کنیم می توان چنین اظهاراتی وارد سینما دنیا شده ما خیلی بچه گانه فکر کردیم!

رجبی گفت: شاید شانس بازیگران ایرانی بوده که به کشورهای دیگر مهاجرت کردند و اظهار نظر کردند، اما در فضای واقعی موفق نبودند و در فضای مجازی بیشتر موفق بودند، اما در فضای عینی و علمی موفق نبودند.

وی تاکید کرد: همان بازیگرانی که در این گونه جشنواره های خارجی علیه جمهوری اسلامی صحبت می کنند، بهتر است بدانید که همین کشورها سخت ترین تحریم ها را علیه کشور ما اعمال کرده و حتی دارو را برای بیماران سرطانی و برخی بیماری ها ممنوع کرده اند. پس دلشان برای این مملکت نمیسوزد، دنبال سرنگونی جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید