بازیگران جدید “بدون نشان” معرفی شدند

زمان: 13:14
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775848

دو بازیگر جدید به مجموعه تلویزیونی “بنشان” به کارگردانی راما گاودل پیوستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید زارعی و هلن نقیلو بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران سریال “بینشان” به کارگردانی راما گویدل و تهیه کنندگی مرتضی رزاق کریمی اضافه شده اند.

سعید زارعی نقش روزنامه نگار جوانی به نام متین را بازی می کند و هلن نقیلو نقش دبیر شرکتی به نام بهار را بازی می کند. این دو بازیگر که شخصیت های اصلی داستان در «بینشان» هستند ، باید در نقش های متفاوتی نسبت به نقش های قبلی ظاهر شوند.

سریال “بونشان” سومین تلاش سعید زارعی در تلویزیون پس از “زندگی زیباست” و “جوانی” است. وی پس از فعالیت اصلی در تئاتر به عنوان کارگردان و بازیگر ، علاوه بر بازی در سه فیلم کوتاه ، تجربه کارگردانی شورش شهر ، آئورتا و یک بیست و یکصد را نیز تجربه کرده است که عمر کوتاهی دارند.

هلن نگیلو که پیش از این در تئاتر زیبا ، فیلم “منفی یک” و فیلم های کوتاه “لب لب” ، “پنهان” و “11 شات” بازی کرده بود ، قرار است با سریال “بینشان” در تلویزیون پخش شود.

مجید واشگانی ، نیلوفر پارسا و پرویز فلاحی پور بازیگرانی هستند که پیش از این مقابل دوربین فرشاد گلسفیدی ظاهر شده اند و اسامی دیگر بازیگران این پروژه در رسانه ها منتشر می شود.

این مجموعه 30 قسمتی به نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه ساخته شده و از شبکه سه سیما پخش می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید