بازی با استقلال برای سپاهان سخت است نه برای ما / نمی دانم بازیکن جدید می گیریم یا نه


ساعت: 20:32
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885432

همه تیم ها تلاش می کنند ورزشگاه خود را آماده کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی هفته اول برای سپاهان قرعه سختی است نه استقلال.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال بعد از مراسم قرعه کشی لیگ برتر با بیان اینکه این تیم قرعه سختی گرفت و باید در هفته اول به مصاف سپاهان حریف برود، گفت: قرعه برای سپاهان سخت است نه استقلال. با تمام احترامی که برای سپاهان قائلم، استقلال تیم خوب و آماده ای است. به هر حال قرار بود هفته یک یا هفته دهم با سپاهان بازی کنیم. قسمت ما خوبه

وی در پاسخ به این سوال که «بسیاری از ورزشگاه ها شرایط میزبانی ندارند و آیا این وضعیت رقابت برابر را از بین نمی برد؟» گفت: به هر حال همه تیم ها در تلاش هستند تا ورزشگاه های خود را آماده کنند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه VAR هنوز وارد نشده و مشکلات داوری وجود دارد، گفت: فدراسیون فوتبال و کمیسیون داوران باید در این زمینه برنامه ریزی کنند و امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد.

طاهری درباره پایان اردوی استقلال در ترکیه و جذب بازیکن جدید توسط آبی ها نیز گفت: اردوی ما روز جمعه به پایان می رسد و معلوم نیست بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم یا خیر.

وی درباره دیدار استقلال و پرسپولیس در لیگ بیست و دوم نیز گفت: دربی هفته دوازدهم است و این دیدار نیز مانند سایر دیدارها برگزار می شود. همه تیم ها تا هفته دوازدهم آماده خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید