بازی با بلاروس لغو شد. با عراق یا امارات بازی می کنیم / از 60 بازیکن اعلام شده، 23 بازیکن به بازی های آسیایی می روند.


ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: 1200/06/14
کد خبر: 1811192

مهدوی کیا به دلیل مشکلات اقتصادی ترجیح داد از کمترین تعداد شبیه ساز خارجی در ادو استفاده کند.

سرپرست تیم امید ایران درباره برنامه های این تیم گفت: مهدوی کیا به دلیل مشکلات اقتصادی ترجیح داد حداقل از یک مربی خارجی در رشته پزشکی استفاده کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محمدی سرپرست تیم امید درباره امضای قرارداد با مهدی مهدوی کیا و سایر اعضای تیم امید گفت: متاسفانه تا دو روز پیش به دلایل مختلف قراردادهای ما تعدیل نشد اما خوشبختانه تغییراتی که انجام شده است، این است. قرارداد در اسرع وقت اصلاح خواهد شد.» دریافت و مهدوی کیا و کادرش آن را امضا کردند.

سرپرست تیم امید در خصوص حضور مهران شادیدی پور گفت: وی ایرانی-سوئدی و از دستیاران مهدوی کیا است. به درخواست مهدوی کیا نسبت به تاجیکستان تغییراتی داریم. مهدوی کیا به دلیل مشکلات اقتصادی ترجیح داد از کمترین مربی خارجی در اردوهای داخلی استفاده کند. او تنها از جان لامرز به عنوان اولین و قوی ترین دستیار یاد می کند. از نیروهای داخلی نیز برای مربیان دروازه بان و بدنسازان استفاده می شود.

وی در خصوص مسابقات پیش رو و برنامه ریزی اردوها گفت: مهدوی کیا کار را از قبل آماده کرده است و نظم و انضباط اولین سوال اوست. او فقط منتظر ثبت قرارداد بود. اسامی 60 نفر از واجدین شرایط المپیک هانگزو را برای دریافت گواهینامه و اعزام 23 نفر اعلام کرده ایم. مهدوی کیا برای دیدارهای فینال جام ملت های آسیا در ازبکستان دو اردو تا پایان قهرمانی دارد و 26، 28 و 28 اسفندماه نیز 3 روز تمرین داریم. بچه های لیگ یک و آنهایی که کمتر در اردو بودند را می بینیم. از 2 تا 9 فروردین اردوی اصلی ماست که با نفرات اصلی و لیگ برتر برگزار می کنیم. امیدوارم مشکلی پیش نیاید و بازیکنان در اختیار ما قرار دهند. البته امروز روز فیفا است و قطعا باشگاه ها با هم همکاری خواهند کرد.

سرپرست تیم امید در خصوص مشکلات سربازی بازیکنان گفت: همکاری و تعامل بین نیروهای مسلح و نظام جذب همیشه وجود داشته اما زمان بر است. برخی از بازیکنان ما دانشجو هستند. آنها باید ضمانت نامه بدهند و پاسپورت موقت بگیرند تا ما آنها را داشته باشیم. حداقل سه هفته یا یک ماه زمان می برد، اما مهدوی کیا مشکلات را می داند و اشراف کامل دارد. به همین دلیل در حال حاضر اردوهای قبل و بعد از عید را در تهران برگزار می کنیم.

وی در خصوص برنامه مهدوی کیا برای بازی های تدارکاتی گفت: به درخواست مهدوی کیا به دلیل بازی در ازبکستان به وی پیشنهاد بازی دوستانه با بلاروس، عراق و امارات داده شد. خود بلاروس خواستار رد آن شده است. بین عراق و امارات اگر بتوانیم در آن زمان بازی خوبی در کیش داشته باشیم، آن را انجام می دهیم.

محمدی که با برنامه ورزش و مردم گفت و گو کرد، افزود: با پایان لیگ اردوهای اصلی ما آغاز می شود. بازیکنان اصلی را تا بعد از بازی در ازبکستان در اختیار داریم. خدای ناکرده بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم، با توجه به پتانسیل کادرفنی و بازیکنان، اگر همکاری وجود داشته باشد و همه دست به دست هم بدهند، امیدواریم بتوانیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم و مردم را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید