بازی با عراق لغو نمی شود/ لژیونرها در استانبول اسیر شدند

ساعت: 20:21
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803096

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: پروازهای تیم ملی ایران در فرودگاه استانبول با تاخیر انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مژتبی هورشیدی سرپرست تیم ملی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال گفت: تمرین امروز تیم ملی با 6 بازیکن. همچنین 12 بازیکن در هتل حضور دارند که پس از دریافت نتایج تست خود نیز در تمرین شرکت خواهند کرد.

وی در خصوص تاج نشینان تیم ملی گفت: احمد نورالهی مبتلا به تاج است و آزمایشش مثبت است. سردار آزمایش اولش مثبت بود اما منتظر جواب آزمایش دوم تاجگذاری هستیم تا در صورت منفی بودن فردا بلیت سفر به ایران را برایش تهیه کنیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر رعایت دقیق پروتکل ها در اردوی تیم ملی گفت: در اردوی تیم ملی پروتکل ها را به خوبی رعایت می کنیم اما شیوع ویروس آمیکرون بسیار سریع است و در این کشور افزایش یافته است. جامعه.» اما با رعایت پروتکل ها، رقبای تیم ملی را در سلامت کامل زیر نظر بگیرند.

هورشیدی با اشاره به مشکل دیگر حضور لژیونرهای تیم ملی در اردو، گفت: متاسفانه برخی از بازیکنان ما در فرودگاه استانبول حضور دارند و هوای نامساعد باعث لغو پروازها و تاخیر در پروازهای تهران می شود. تیم ملی و فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا پروازهای بیشتری برای تیم ملی داشته باشند و هر چه زودتر به اردوی تیم ملی برسند.

وی گفت: خیر، به دلیل حضور زیاد بازیکنان کرونا در اراکوف، این مسابقه لغو نمی شود.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو با شبکه سه درباره شرایط حضور هواداران در ورزشگاه در دیدار روز پنجشنبه با عراق گفت: تمرکز ما روی مسائل و کار تیم ملی است. اما تا جایی که من اطلاع دارم فدراسیون فوتبال آمادگی دارد در صورتی که مسئولان ذیصلاح اجازه حضور تماشاگران را بدهند این مسابقه را با حضور تماشاگران برگزار کند. اطلاعات دیگری در این باره ندارم اما مطمئنا این موضوع از طریق فدراسیون و رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید