بازی با پیراهن قرمز و آبی هفته آینده!

تیم های فوتبال تراکتور و استقلال امروز در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند که هر دو تیم پنجشنبه هفته آینده این بار در جام حذفی به مصاف هم می روند.

بدون شک مهمترین سوژه بازی امروز کاوه رضایی مهاجم تراکتورسازی خواهد بود. بازیکنی که در ابتدای فصل به استقلال پیوست اما به دلیل خالی نبودن لیست آبی ها مجبور به ترک این تیم شد.

به گفته مسئولان باشگاه تراکتورسازی از جمله هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل این باشگاه، قراردادی که کاوه با تراکتور امضا کرده، قابلیت فسخ قرارداد در نیم فصل را دارد. موضوعی که با پیوستن رضایی به این باشگاه تبریزی مطرح شد و دلیل آن بازگشت کاوه به آبی های پایتخت در پنجره زمستانی بود.

حالا باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران با وقفه بین دو دیدار تراکتورسازی و استقلال در لیگ و جام حذفی فرصت جذابی را به همراه خواهد داشت. کاوه رضایی در دو بازی استقلال و تراکتور با دو لباس متفاوت به میدان می رود!

اگر کاوه رضایی پس از رفع مصدومیت امروز در دیدار مقابل استقلال به میدان برود و با باز شدن پنجره نقل و انتقالات همانطور که انتظار می رفت به استقلال برگردد، هرچند کوچک است، اما در صورت آمادگی این احتمال وجود خواهد داشت که او را آماده کند. بتواند با دانش کامل بازی کند.او از تیم تراکتورسازی این بار با لباس استقلال در جام حذفی بازی خواهد کرد. اگر این اتفاق بیفتد بی سابقه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید