بازی را اشتباه به خاطر داور و دروازه بان خود باختیم / نه تنها ما بلکه خیلی از تیم ها مشکل دارند

ساعت: 19:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794640

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با اشتباه داور و دروازه بان خود بازی را باختیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست ذوب آهن مقابل پرسپولیس گفت: امروز واقعا بازی خوبی انجام دادیم. به پرسپولیس و گل محمدی بابت برد در این دیدار تبریک می گویم اما با تیم بازنده ای روبرو نشدیم.

وی افزود: پرسپولیس در هر مسابقه 8-9 موقعیت ایجاد می کند اما ما چنین مجوزی به آنها ندادیم. به دروازه بان جوانان خود گل زدیم و در گل دوم با اشتباه داور مواجه شدیم. اصلا پنالتی نبود ولی شاید صحنه بعدی مشکوکتر بود. در مجموع با اشتباه داور و دروازه بان خود بازی را باختیم. به بازیکنانم تبریک می گویم که خوب بازی کردند اما در هفته های اخیر ضربه محکمی از داوران خوردیم و نمی دانم باید چه کار کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: از همان روز اول به باشگاه اعلام کردیم که بسیاری از مشکلات باید حل شود. بازیکنان ما کارشان را خوب انجام می دهند، اما نه تنها ما، بلکه بسیاری از تیم ها مشکل دارند.

تارتار در نشست خبری تاکید کرد: بازی خوبی انجام شد و هر دو تیم برای برد به میدان آمدند. تیم ما قبل از به ثمر رساندن گل یک بازی مقابل پرسپولیس انجام داد که به دلیل کم تجربگی دروازه بانمان که بازیکن زیر 23 سال ما هم هست، گل اول را به ثمر رساندیم. گل دوم با اشتباه داور وارد دروازه ما شد. با فشاری که آوردیم می توانستیم بازی را برگردانیم اما داور اشتباه کرد و این پنالتی را به سود حریف اعلام کرد. در مجموع به تیم خوب پرسپولیس تبریک می گویم و از بازیکنانم بابت بازی خوبی که انجام دادند تشکر می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید