بازی را بد شروع کردیم و کارمان سخت شد/ از هواداران عذرخواهی می کنم

ساعت: 18:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801383

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: برای عذرخواهی از هواداران به کنفرانس آمدم چون برخلاف بازی لیگ از نظر فنی خوب نبودیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست 3 بر صفر مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در نشست خبری گفت: از نظر فنی روز خوبی را از دست ندادیم و بازی را بد شروع کردیم. بعد از خوردن گل اول کارمان سخت شد. وقتی اولین گل را در جام حذفی به ثمر می رسانید چون همه چیز را از دست داده اید، باید دوباره بازی کنید. پرسپولیس در حمله سریع تیم قدرتمندی است و توانست گل های بعدی را برای ما به ثمر برساند. جام برای ما تمام شد و من به کنفرانس آمدم تا از هواداران عذرخواهی کنم چون برخلاف بازی لیگ از نظر فنی خوب نبودیم. ذوب آهن با تمرکز بر قهرمانی بازی می کند تا نفت آبادان را با نتیجه خوبی به پایان برساند و برای نیم فصل دوم آماده شود.

سرمربی ذوب آهن درباره مشکل گل تیمش گفت: آمار می گوید در خط حمله مشکل داریم و باید تیم را تقویت کنیم. مهاجمان ما سخت کار می کنند اما باید در قسمت تهاجمی تیم را تقویت کنیم.

تارتاروس در پایان با اشاره به ارائه داور گفت: به تیم داوری خسته نباشید می گویم اما در یکی دو صحنه مشکلاتی پیش آمد که باید به آن رسیدگی شود. در گل اول پرسپولیس بازیکن حریف با بازیکن ما برخورد کرد که داور ممکن بود اشتباه کند و در محوطه جریمه پرسپولیس یکی دو صحنه رخ داد که باید به آن هم توجه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید