بازی سختی با ملی پوشان استقلال داریم/ داوران فردا باید عادلانه قضاوت کنند


ساعت: 19:14
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904726

بازیکنان در هر بازی شرایط بهتری پیدا می کنند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: من فقط می خواهم عدالت رعایت شود و به نظرم زیاده روی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی رحمتی درباره دیدار فردا (جمعه) تیمش مقابل استقلال در هفته دهم لیگ برتر گفت: شرایط خوبی داریم. طبق بحث ها و پیش بینی های ما، بازیکنان در هر مسابقه شرایط بهتری پیدا خواهند کرد. هفته گذشته شرایط بازی استقلال را برای بازیکنان توضیح دادیم و سعی می کنیم یک بازی خوب و تماشاگر پسند انجام دهیم و تمام انرژی خود را به کار می گیریم تا به لطف خداوند، تلاش بازیکنان و تلاش بازیکنان، با امتیاز برگردیم. انرژی هواداران

وی با توجه به اینکه تیمش در 4 بازی قبلی دو برد و دو تساوی کسب کرده است، تصریح کرد: مطمئنا بازیکنان مصمم هستند این روند را ادامه دهند تا به جایگاه اصلی و واقعی خود بازگردند. ما از روز اول این شرایط را می شناسیم و تلاش می کنیم آن را ادامه دهیم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره تقابل با استقلال در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: بازیکنان بازی با تیم های بزرگ را دوست دارند که به صورت زنده پخش می شود و از نظر روحی و جسمی خود را آماده می کنند. خوشبختانه نیازی نیست نگران این موضوع باشیم زیرا این مشکل برای بازیکنان برطرف شده است. استقلال تیم خوب و واقعا سازنده ای است. اگر به لیست آنها نگاه کنید، آنها بازیکنان بین المللی و ملی دارند و بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت. نتیجه بازی با تعدادی از جزئیات مشخص می شود. بازیکنان ما کاملا موجه هستند که بازی سختی خواهد بود و هر کاری که ممکن است برای پیروزی انجام خواهند داد.

رحمتی درباره التماس خود از داور بازی فردا گفت: از اول فصل ترجیح دادم زیاد در مورد داوری صحبت نکنم فقط می خواهم عدالت رعایت شود و فکر نمی کنم زیاده خواهی باشد. نه تنها من بلکه سایر مربیان هم دوست ندارند داور از ما سوء استفاده کند. ما خواهان اجرای عدالت هستیم. همه ما سیستم VAR را می‌خواهیم تا تیم‌ها به حق خود برسند. اگر داور در دیدار با پیکان یک ثانیه عجله نمی کرد ما سه امتیاز را می گرفتیم و در موقعیت ما موثر بود. ما عدالت می خواهیم و از بازی فردا چیزی نمی خواهیم. سعی می کنیم در کنار زمین آرام باشیم تا داور بدون نگرانی کار خود را انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید