بازی سختی در تبریز داریم

زمان: 15:38
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778923

سرمربی و مربی تیم های فوتبال تراکتورسازی و صنعت نفت قبل از بازی خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر کشورمان گفت: آنها اول پیروز شدند، بازی امروز خیلی مهم شد.

وی افزود: اطمینان داریم که با یک مسابقه 100٪ جذاب و کاملاً فیزیکی روبرو هستیم. مقدمات را فراهم کردیم تا بتوانیم با دست پر زمین را ترک کنیم. با این حال ، ما می دانیم که تیم صنعت نفت تیم بسیار خوب و منسجمی است. اما ما همچنین تمرینات منظمی داریم تا با حداکثر امتیاز از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به حل مشکل انتقال این تیم گفت: متاسفانه پنجره نقل و انتقالات ما بلافاصله بعد از بازی با گل گهر باز شد. اگرچه تلاش زیادی برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات قبل از بازی با گل گهر انجام شد اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد. به هر حال ، پنجره باز است و بچه ها آماده شرکت در مسابقات هستند و کارت بازی بازیکنان دریافت شده است و ما امروز از آنها استفاده می کنیم.

وی در مورد وضعیت بازیکنان مصدوم و محروم تیم برای دیدار امروز گفت: ما محروم نیستیم اما بازیکنان مصدوم داریم. محمدی و واسعی توسط تیم مصدوم می شوند. کادر پزشکی ما در حال تلاش برای گسترش است و حتی اگر بتوانیم از این بازیکن برای چند دقیقه استفاده کنیم زیرا او یک بازیکن تأثیرگذار است. به جز این بازیکنان مصدوم دیگری نداریم و سایر بازیکنان در اختیار تیم هستند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در رابطه با شناخت خود از صنعت نفت در آبادان گفت: به نظرم صنعت نفت تیم خوبی است و نتوانست در هفته اول شکست بخورد. دقایق بازی نیز می تواند موفق باشد. صنعت نفت تیم قابل احترامی است. او همیشه فوتبال خوبی بازی می کند که مبتنی بر تکنیک های فردی و مهارت های جمعی است.

کریمی در پایان گفت: صنعت نفت همیشه تیم خطرناکی است. ما تاکتیک های این تیم را می شناسیم و روی آن کار کرده ایم. ما نکات مثبت این تیم را می دانیم و سعی می کنیم آنها را منعکس کنیم. صنعت نفت مانند همه تیم ها نقاط ضعف خود را دارد که مشخص شده است و امیدواریم بتوانیم از ضعف های این تیم استفاده کنیم.

خرمگاه: مسابقه سختی در تبریز داریم

محمد هورامگا ، مربی تیم صنعت نفت آبادان قبل از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: امروز بازی بسیار سختی مقابل تراکتورسازی تبریز داریم و می دانیم که این دیدار برای ما سخت خواهد بود.

وی افزود: “ما تقریباً کل بازی این تیم را تجزیه و تحلیل می کنیم و بازیکنان آنها را می شناسیم ، اما به دلیل باز شدن پنجره نقل و انتقالات آنها ، 4-5 بازیکن جدید خواهند داشت که آنها نیز ویژگی های خاص خود را دارند و تراکتور شرایط بهتری نسبت به اولین بازی “ما این را می دانیم و می دانیم که از این بازی چه می خواهیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان گفت: امیدواریم بچه ها کارهایی را که ما تمرین کردیم انجام دهند و آقای منصوریان به ما هشدار دادند که با تمرکز کامل و شرایط بسیار خوب خوب بازی کنیم و می توانیم با بازی به تبریز برگردیم. دست پر و هواداران خوبمان.«در آبادان خوشحال باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید