بازی سختی مقابل تیم بدون باخت در مسابقات خواهیم داشت / با قهرمان 3 دوره والیبال المپیک بازی می کنیم


ساعت: 10:54
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1877994

ما با بازیکنانی کار می کنیم که تجربه کمی دارند.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: قطعا بازی سختی مقابل آمریکا که تیمی بدون شکست است خواهیم داشت و این دیدار معیار خوبی برای بازیکنان خواهد بود.

به گزارش راه دانا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی درباره دیدار تیم ملی والیبال ایران و آمریکا در هفته دوم لیگ ملت های والیبال گفت: پیش رو داریم. با این حال تلاش می کنیم بازی خوبی ارائه کنیم. این مسابقه یک آزمون و تجربه عالی برای بازیکنان خواهد بود. چون مقابل حریفی بازی می کنند که سه مدال طلای المپیک دارد.

وی شاد کردن دل مردم را هدف بسیاری از جامعه والیبال دانست و گفت: مردم باعث رونق والیبال می شوند و هدف ما شاد کردن آنهاست. البته شکست هایی هم داشتیم که شاید برای تماشاگران خوشایند نباشد و از عملکرد تیم انتقاد کند اما با بازیکنان کم تجربه روبرو هستیم. البته در طول مسابقات سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال که معتقد است لیگ ملت ها فرصتی برای تیم ملی ایران است، گفت: همیشه سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم اما گاهی اوقات عملکرد ما خوب و قابل قبول نیست و ما هستیم. آگاه از “تیم ملی و فدراسیون سیاست‌های موجود را دنبال می‌کنند. پیش‌بینی می‌کردیم شرایط سخت باشد و باید فشارها را تحمل کنیم، اما این روندی است که به آینده نگاه می‌کند و قطعا مردم را خوشحال می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید