بازی سختی مقابل تیم دونده فجرسپاسی خواهیم داشت/ اگر برای تفریح ​​بازی ها را تماشا نمی کردیم چگونه او را جذب می کردیم؟!

ساعت: 22:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781700

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم فجرسپاسی تیمی جوان و پرکار است و بازی سختی در پیش داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار آبی پوشان مقابل فجرسپاسی در هفته چهارم لیگ برتر گفت: تیم استقلال در شرایط خوبی قرار دارد و ما شرایط خوبی داریم. بازیکنان برای بازی فردا آماده هستند.» در این دیدار هیچ بازیکن مصدوم یا مصدومی نداریم.

وی ادامه داد: تیم فجرسپاسی تیم جوان و کاری است و بازی سختی در پیش داریم اما امیدوارم بتوانیم هوادارانمان را که امروز در فرودگاه و هتل از این تیم استقبال کردند خوشحال کنیم و جا دارد از آنها تشکر کنم. یک بازی خوب فردا.”

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا بازی های رودی زستد بازیکن فرانسوی این تیم را قبل از انتصاب دیده بود و در چه پستی از این بازیکن استفاده خواهد کرد، گفت: اگر او را ندیده ایم پس چگونه او را استخدام کنم؟ فردا مسابقه را می بینید تا بفهمید او در چه پستی بازی می کند.

مجیدی در پاسخ به سوال دیگری درباره صعود مجدد فجرسپاسی به لیگ برتر گفت: شیراز یکی از شهرهای مورد علاقه من است. حیف که شیراز که شهر بزرگی با مردم خوب است در لیگ برتر تیم نداشت. به شخصه از این بابت خوشحالم و امیدوارم مسئولان هم به این تیم توجه کنند. چرا که وقتی بازی های تیم فجر سپاسی را آنالیز کردیم، دیدیم که کیفیت زمین این تیم بسیار ضعیف است. این خیلی زشت است برای شهر شیراز که بازیکنان زیادی را به تیم ملی تحویل داد که به اندازه لیگ برتر چمن ندارد. من تیم فجر سپاسی را تیمی جوان و پرتلاش دیدم و یکی از بهترین تیم های لیگ است.

مجیدی در واکنش به اینکه سه هفته از لیگ برتر می گذرد اما هیچ کدام از تیم ها نتوانسته اند کیفیت واقعی خود را نشان دهند، اذعان داشت: این طبیعی است. استقلال افراد جدیدی وارد آن شدند و همه تیم ها تغییر کردند. چند هفته طول می کشد تا تیم به این هماهنگی دست یابد. تیم ما هفته به هفته بهتر می شود، نتایج بهتری می گیرد و بازی های بهتری ارائه می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید