بازی غیر مستقیم فتح الله زاده و آجورلو

بازی غیر مستقیم فتح الله زاده و آجورلو

در مصاحبه جدید علی فتح الله زاده، 2 نکته مهم درباره عملکرد مدیریتی مصطفی آجورلو در باشگاه استقلال وجود دارد.

ابتدا فتح الله زاده می گوید; من 2 هفته قبل از معارفه ام به آجورلو اطلاع دادم و او می دانست که قرار است چه اتفاقی بیفتد. در خصوص انتقال مدیریت باشگاه استقلال کودتایی صورت نگرفت و من به او اطلاع داده بودم.

ادعای فتح الله زاده در شرایطی مطرح می شود که تا آخرین لحظه حضورش در باشگاه، اگرچه به گفته مدیرعامل فعلی او می دانست که دیگر در استقلال مسئولیتی نخواهد داشت، اما چیزی نگفته و ابعاد و چرایی آن را روشن نکرده است. این تصادف آجورلو در این مرحله حتی به دلایل اخراج خود نیز اشاره نکرد. شاید اگر در همان تاریخ حقیقت را می گفت امروز در گوشه و کنار تیم مدیریتی فعلی قرار نمی گرفت.

و نکته دوم؛ فتح الله زاده مدعی است در دوره آجورلو قرارداد 30 میلیاردی با کاوه رضایی بسته شده است. سوال اصلی مبلغ قرارداد رضایی نیست بلکه باید بررسی شود که آیا چنین مهاجمی ارزش آن مبلغ را دارد یا خیر. با کاوه رضایی حتی اگر در اوج باشد (که نیست) چنین قراردادی نباید بسته شود اما هنوز مشخص نیست که مبلغ قرارداد برخی بازیکنان از جمله این مبلغ چگونه و چرا افزایش یافت؟ با توجه به اینکه رضایی در قهرمانی بلژیک موفق نشد و یکی از دلایل بازگشت او به فوتبال ایران این بود که هیچ تیمی در اروپا او را نمی خواست…

دیدگاهتان را بنویسید