بازی مقابل تیم های لیگ 1 بسیار سخت خواهد بود

ساعت: 20:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793158

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: بازی با تیم های لیگ یک با توجه به اینکه به دنبال وسعت مقابل تیم های لیگ برتری هستند، بسیار سخت خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با شمس آذر قزوین گفت: تا جایی که می دانیم حریف ما هنوز موفق به سوار شدن به هواپیما نشده است اما اگر فرض کنیم. اینکه این تیم امشب می آید، بازی بسیار سختی است. «ه. ما دو یا سه بازی تیم شمس آذر قزوین را آنالیز کردیم، اما در کل بازی با تیم های لیگ یک با توجه به اینکه آنها هستند، بسیار سخت خواهد بود. به دنبال وسعت در برابر تیم های لیگ برتر است.

وی افزود: سال گذشته صنعت نفت آبادان به دلیل بی توجهی به خیبر خرم آباد از دور رقابت ها حذف شد. ما با تمام کادر اصلی و با تمام توان به میدان خواهیم رفت و بازی در جام حذفی برای ما بسیار مهم است چرا که مقدمه بسیار خوبی برای دیدار بسیار مهم مقابل ما فولاد خوزستان خواهد بود. کم کم به هارمونی ایده آل خود می رسیم و خدای ناکرده به فرم ایده آل خود می رسیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تنها دغدغه ما این است که هفته دهم لیگ برتر تمام شده و جام حذفی آغاز شده است اما به مشکل خورده ایم و رسما اعلام می کنیم مانند بسیاری از دوستانی که در اعتصاب کن و تمرین را قطع کن.» نیستیم، چون قول داده بودم مردم و فوتبال آبادان حفظ شود، هر مسئولی که فکر می کند می تواند به شهرش کمک کند، کتش را در بیاورد و با علی یا با علی وارد میدان شود.

منصوریان گفت: با وجود اینکه قول هایی از مدیر پالایش و پخش و معاون وی گرفته ایم اما باید منتظر ماند تا بحث در حوزه قهرمانی و آماتور تصویب شود و این امر کمی زمان بر است. از سردار محمد برادر و دوست و رهبر کل منطقه آزاد کشور که لطف کردند و امروز به اردوگاه ما آمدند خواهش می‌کنم از منطقه آزاد یا طبق روشی که هفته گذشته می‌خواستم به ما کمک کنند تا از این طریق پیشروی کنیم. استانداری و برای توزیع و پالایش آبادان وام و بدهی در نظر بگیرید تا به محض اینکه پول موجود شد بتوانیم آن بدهی را بازپرداخت کنیم.

وی با تمجید از بازیکنانش گفت: از بازیکنان بزرگتر تیم تشکر می کنم. ما تیم را به عنوان یک خانواده در آغوش می گیریم و 24 ساعت تمام وقت را صرف تجزیه و تحلیل تیم ها و تمرین می کنیم. ما فقط به یاری احتیاج داریم یا علی و او نمی خواهد به من کمک کند و به مردم کمک کند و لبخند مردم آبادان و من دست همه هموطنان عزیزم در آبادان را می بوسم و امیدوارم برای غلبه بر شرم از پله ها بالا بروم. مردم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در خصوص شناخت شمس از آذر قزوین گفت: یک بازی با سایپا و یک بازی با ماشین سازی انجام دادند و هر دو مسابقه داریم. همچنین ما از دوستان خود در استان قزوین اطلاعات کلی داریم. این تیم بعد از قهرمانی در ترکیب استقلال خوزستان قرار دارد و حدود 8-9 بازیکن خوزستانی در این تیم حضور دارند. شناخت تقریبا کافی داریم اما شناخت کافی از تیم های لیگ برتری نداریم و سعی کردیم در جلسه فنی اهمیت مسابقه و اتفاقات سال گذشته را به بچه ها برسانیم. در چهار پنج سال گذشته فرصتی برای صنعت نفت وجود داشت که به فینال راه پیدا کند، چون خونه به خونه هم می رفت و ممکن بود اتفاق بزرگی بیفتد. ما جام حذفی را جدی می‌گیریم و هر جامی را که می‌بینم جدی می‌گیرم. ما مثل خیلی از تیم ها نیستیم که جام حذفی را تماشا نکنند و با تمام وجود آماده بازی فردا هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید