بازی های المپیک زمستانی پکن حضور نمایندگان ایران در نشست اطلاع رسانی و فنی اسکی صحرانوردی / بازدید وزیر ورزش از دهکده بازی ها

ساعت: 18:49
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805775

نشست اطلاع رسانی تیم ها و کاپیتان اسکی صحرای کانتری در بازی های المپیک زمستانی 2022 از ساعت 18:30 به وقت محلی با حضور نمایندگان اسکی کشورمان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، نشست اطلاع رسانی تیم ها و کاپیتان اسکی صحرانوردی المپیک زمستانی 2022 از ساعت 18:30 به وقت چین آغاز شد.

بر اساس قوانین این رویداد، از هر کشور تنها یک مربی به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی مرتبط با شیوع ویروس کرونا، مجاز به حضور در جلسه بودند و سایر اعضا به صورت آنلاین و وبینار در جلسه حضور داشتند.

در این نشست محمدتگی شمشکی مربی اسکی صحرای کشورمان به همراه عباس نظریان و بهرام ساوه شمشکی به صورت وبینار و آنلاین حضور داشتند.

در این جلسه اطلاعات مسابقات اسکی صحرای کانتری، برنامه این بازی ها، شرایط و برنامه تمرینی نمایندگان شرکت کننده و سایر سوالات مطرح و به سوالات شرکت کنندگان در جلسه پاسخ داده شد.

اسکی صحرای کشورمان با نماینده (دانیل ساوه شمشکی) در المپیک زمستانی شرکت می کند.

بازدید وزیر ورزش و جوانان از روستا در بازی های زمستانی

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان گفت: در اولین روز حضور حمید سجادی در پکن، علی‌رغم اقدامات و محدودیت‌های پیشگیری از کرونا، بازی‌ها طبق برنامه برگزار شد.

وی به مراسم افتتاحیه رسمی بازی فردا در آشیانه پرندگان اشاره کرد و گفت: چینی ها محدودیت های سختی را برای کنترل ویروس کرونا اعمال کرده اند و تمامی فعالیت ها و بازدیدها باید طبق پروتکل های سختگیرانه انجام شود.

خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان طبق پروتکل های تعیین شده برنامه هایی را تعیین کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید