بازی های مقدماتی جام جهانی عقاب های کاسیون در پنجه های ایرانی / یوزپلنگ های سوری به این سو و آن سو می روند!

ساعت: 21:20
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784910

دیدار تیم های ملی فوتبال سوریه و ایران با پیروزی قاطع یوزپلنگ های ایرانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ تیم های ملی فوتبال سوریه و ایران در چارچوب هفته ششم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر امروز (سه شنبه 25 آبان ماه) از ساعت 19:30 به وقت ایران در ورزشگاه ملک عبدالله ثانی شهر امان اردن به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم ملی فوتبال کشورمان به جایی رسید که دراگان اسکوچیچ و علیرضا جهانبخش به دلیل ضربات پنالتی سرمربی و کاپیتان خود را نداشتند. ارتش سوریه نیز تحت الشعاع مجروح شدن ستارگان خشن و بزرگ و حاشیه های فراوان قرار گرفت.

سرمربی تیم ملی پس از اشتباه عجیب علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل تیم ملی فوتبال لبنان، برای اولین بار در این دوره از رقابت ها از امیر عابدزاده برای محافظت از تور یوزپلنگ سفید استفاده کرد. بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال در اختیار احسان حاجی صفی قرار گرفت و امید نورافکن به این تیم بازگشت.

در نیمه اول بازی دو تیم به مساوی دنبال شد اما با پاس زیبای وحید امیری، سردار آزمون درون دروازه قرار گرفت و تختتک را وارد دروازه سوریه کرد تا ایران را پیش ببرد.

در اواخر نیمه اول، یک دستیار ویدئویی به مرحله جنجالی فراخوانده شد تا یک پنالتی به سود تیم ملی فوتبال ایران اعلام کند. این ضربه توسط کاپیتان احسان حاجی صفی به دروازه حریف وارد شد تا خیال یوزی ها در نیمه اول راحت شود.

در نیمه دوم بر شدت حملات سرخپوشان فوتبال ایران افزوده شد و در چند مرحله حتی یوزپلنگ ها توانستند برای سومین بار دروازه حریف را باز کنند اما درخشش خالد عثمان و بدشانسی مانع از این شد که این اتفاق رخ دهد.

در دقایق پایانی این دیدار نوبت به علی گلی زاده رسید تا ساختار دفاعی تیم ملی فوتبال سوریه را از بین ببرد و یک گل تحقیرآمیز وارد دروازه سوریه کند تا ایران به گل سوم خود برسد و به یک پیروزی طعنه آمیز و مقتدرانه دست یابد.

سوریه صفر است
گل: –

ایران 3
گل: سردار آزمون (33) – احسان حاجی صفی (42) – علی گلی زاده (89)

ترکیب تیم ملی فوتبال سوریه: خالد الحاجی عثمان، عمرو میدانی، محمد العنز، موید الخولی، فهد آل یوسف، ثائر کروما، عمرو جانیات، احمد الاشقر، خالد کرداوغلی، محمود ال ماواس و عمر السومه.
تیم ملی فوتبال ایران: امیر عابدزاده، صادق محرمی، احسان حاجی صفی (میلاد سرلک – 66)، شجاع خلیل زاده، سعید عزت اللهی (الهیار صیادمنش – 80)، امید نورافکن، احمد نورالهی، محمد اهریری اهیدری.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید