بازی های ناجوانمردانه رسانه ها را با درخشش در زمین پاسخ می دهیم


ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1913995

سخنگوی و عضو هیئت مدیره اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: اعضای تیم ملی پاسخ این بازی های رسانه ای ناجوانمردانه ای که روی آنها انجام می شود را با عملکرد درخشان در زمین بازی خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از قطر; احسان اصولی درباره شرایط تیم ملی قبل از بازی با آمریکا گفت: خدا را شکر چون همه در جریان هستند تمرینات ملی پوشان انجام می شود و امروز هم تمرین می کنند. تیم بسیار خوشبین است و آنها با تقویت بیشتر از پیروزی مقابل ولز آماده می شوند. خبر خوب اینکه بیرانوند هم در تمرین روز گذشته شرکت کرد و خدا را شکر مصدومیت اعظم زیاد جدی نیست و ملی پوشان با سلامت کامل آماده استقبال از آمریکا می شوند.

وی ادامه داد: از مردم عزیز کشورمان قدردانی می کنم و از آنها می خواهیم انرژی مثبت و دعای خیر خود را برای تیم بفرستند تا ملی پوشان روز خوبی را که مقابل ولز در دیدار با آمریکا انجام دادند، تکرار کنند. ما به عنوان سخنگوی فدراسیون فوتبال از لطف مقام معظم رهبری به تیم ملی تشکر می کنیم و از طرف فدراسیون و تیم ملی فوتبال از ایشان تشکر می کنیم و آرزوی خیر ایشان را به عنوان مقام معظم رهبری می طلبیم. انقلاب گفت ما می توانیم چشم و دل مردم را به دست آوریم. بیایید آن را روشن کنیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص انتشار پرچم بدون «الله» کشورمان توسط برخی صفحات مجازی آمریکایی و واکنش فدراسیون چه خواهد بود؟ وی گفت: در این تورنمنت اتفاقات زیادی خارج از اصول حرفه ای که در فوتبال وجود دارد و قوانین و مقررات برگزاری مسابقات وجود داشت، از مشکل پیراهن انگلیس گرفته تا پست کلینزمن و همان اتفاقی که امروز اشاره کردید و سرمربی تیم. تیم ما باید به سوالاتی پاسخ دهد که از سرمربی دیگری پرسیده نشده و این تبعیض ها مشهود است. چیزی که باید به مردم بگویم این است که کادر فنی و بازیکنان ما معتقدند و هدفشان مشخص است و این بازی های رسانه ای ناعادلانه ای که روی آنها انجام می شود با بازی درخشان در زمین و نتیجه پاسخ داده می شود. چه اتفاقی افتاده دل مردم به راه می افتد در این زمینه فدراسیون نیز در برخی جاها و بر اساس قوانین و مقررات مصوب فیفا که شامل همه تیم ها می شود، حقوق تیم ملی و مردم ایران را تضییع می کند و اگر همینطور باشد. رفتاری برای تیم دیگری رخ داده است، حتما بررسی می شود و تذکر داده می شود، قطعا فدراسیون پیگیر است و به دنبال گرفتن حق خود و حق مردم است و در این زمینه اقداماتی انجام داده ایم و ادامه خواهیم داد. از این به بعد پیگیر باشیم

اوسولی در پاسخ به این سوال که چرا هنوز جایزه بازی ولز به دست بازیکنان نرسیده است؟ وی خاطرنشان کرد: پیگیر هستیم و معتقدم تا امروز منابع لازم تامین می شود و تمام تلاش فدراسیون و بیت المال باید قبل از بازی با آمریکا باشد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مبلغ پاداش 15 هزار تومان است؟ وی تصریح کرد: اکنون این مصوبه دارد که طبق آن انجام می دهیم.

سخنگوی اتحادیه فوتبال انگلیس در مورد سفر افرادی مانند روسای هیات های فوتبال و سایرینی که توسط اتحادیه فوتبال به قطر رفته اند، گفت: این یک موضوع رایج در جام جهانی است و اتحادیه همیشه بخشی از کاروان خود متشکل از مدیران، مسئولانی است که در جام جهانی حضور دارند. به این رشته هم کمک می کنند و این یک پدیده رایج است و در همین چارچوب انجام می شود و کاملا قانونی و منطبق بر اصول حرفه ای است و قسمت هواداران و حضور پررنگ افراد تاثیرگذار در زمین فوتبال است. در همین چارچوب است و پدیده جدیدی نیست.

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید