بازی های همبستگی کشورهای اسلامی; برنامه مسابقات والیبال بانوان را اعلام کردند


ساعت: 18:02
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887742

فنرباغچه حریف تدارکاتی والیبالیست ها در استانبول است

مسابقات والیبال بانوان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از 26 مردادماه با حضور 7 تیم در قونیه ترکیه آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از 18 تا 27 مردادماه در شهر قونیه ترکیه برگزار می شود و مسابقات والیبال بانوان این بازی ها یک روز قبل از آغاز رسمی آغاز می شود. شروع کنید.

تیم ملی والیبال بانوان ایران که برای اولین بار در این دوره از مسابقات شرکت می کند، چهارشنبه 28 مردادماه در اولین دیدار به مصاف ازبکستان می رود.

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال بانوان این بازی ها در دو گروه زیر برگزار می شود:

گروه A: ترکیه، ایران و ازبکستان

گروه B: کامرون، جمهوری آذربایجان، سنگال و افغانستان

پس از پایان مرحله گروهی، تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه یافته و تیم های باقی مانده از دور مسابقات حذف خواهند شد.

برنامه دور مقدماتی مسابقات والیبال بانوان بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی به شرح زیر است:

دوشنبه 17 مرداد

ساعت 14:30؛ افغانستان – کامرون

ساعت 17:30؛ سنگال – آذربایجان

ساعت 20:30؛ ازبکستان – ترکیه

چهارشنبه 19 مرداد

ساعت 14:30؛ افغانستان – آذربایجان

ساعت 17:30؛ ایران – ازبکستان

ساعت 20:30؛ سنگال – کامرون

جمعه 21 مرداد

ساعت 14:30؛ کامرون – آذربایجان

ساعت 17:30؛ افغانستان – سنگان

ساعت 20:30؛ ترکیه – ایران

یکشنبه 23 آگوست (مرحله نیمه نهایی)

12:30 (تیم اول از گروه A – تیم دوم از گروه B)

ساعت 18:30 (تیم دوم از گروه A – تیم اول از گروه B)

دوشنبه 24 آگوست

ساعت 11:30 جلسه رده بندی

دیدار پایانی ساعت 17:30


اسلامی: تیم ملی والیبال زنان/ رقیب تدارکاتی فنرباغچه اندونزی کنار رفت

پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از 27 تا 27 مردادماه در قونیه ترکیه برگزار می شود و تیم والیبال بانوان ایران برای اولین بار در این مسابقات شرکت می کند.

صدیقه اسلامی درباره اردوی برون مرزی تیم ملی در استانبول توضیح داد: تمرینات بازیکنان از 20 مردادماه در این شهر آغاز شده و تاکنون سه جلسه تمرینی را برگزار کرده اند. تمرینات تاکتیکی و فنی زیر نظر سرمربی این تیم از برنامه های این روزهای تیم ملی والیبال بانوان است.

وی ادامه داد: شرایط بدنی همه بازیکنان خوب است و بعدازظهر امروز (چهارشنبه 21 مرداد) به مصاف فنرباغچه خواهند رفت. دو جلسه تمرینی تیم ملی برای پنج شنبه و جمعه برنامه ریزی شده و یک دیدار تدارکاتی دیگر نیز در روز جمعه در پیش است.

سرپرست تیم ملی والیبال بانوان درباره برنامه دانش آموزان کمبل اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی گفت: 24 مرداد ماه از استانبول به قونیه سفر می کنیم. با توجه به اینکه تیم اندونزی این بازی ها را لغو کرد و اولین بازی ایران مقابل این تیم بود، تغییراتی در برنامه خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: اولین بازی تیم ملی بانوان روز چهارشنبه 28 مرداد برابر ازبکستان برگزار می شود تا این تیم 4 روز تمرین داشته باشد تا با آمادگی بیشتر مسابقات خود را آغاز کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دو بازی با ترکیه و ازبکستان داریم که در نهایت دو تیم برتر گروه به مرحله بعد صعود می کنند. مرحله نیمه نهایی این مسابقات 3 مرداد و مرحله نهایی روز بعد برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید