بازی های همبستگی کشورهای اسلامی; تصمیم جالب وزنه بردار ایرانی در قونیه/ پوپک با ترفندی به اوج وزنه رسید + عکس


ساعت: 17:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889366

آغاز مسابقات وزنه برداری با رقابت در دسته 55 کیلوگرم بانوان؛ نام نزدیک به مدال

رقابت های وزنه برداری بازی های کشورهای اسلامی از امروز آغاز می شود و پوک بسامی برای رسیدن به سکوی قهرمانی و مدال با 3 وزنه بردار آسیایی به رقابت می پردازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات وزنه برداری بازی های کشورهای اسلامی از امروز در کفونیه برگزار می شود. پوپک بسامی ملی پوش وزنه بردار دسته 55 کیلوگرم بانوان ایران است و در گروه A این دسته با رکورد ورودی 170 کیلوگرم به مصاف حریفانی قدرتمند از کشورهای (ترکمنستان، اندونزی و بنگلادش) می رود.

پوپک برای رسیدن به ترازو تلاش زیادی کرد و در نهایت با تصمیمی جالب به وزنه رسید. وزنه بردار وزن 55 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران برای رسیدن به وزن مورد نظر در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی حرکت جالبی انجام داد.
او که در روزهای اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به وزن دلخواه داشت، در روز قرعه کشی 60 تا 70 گرم اضافه وزن داشت و برای رفع این مشکل به ترفند جالبی متوسل شد.
قبل از ترازو موهای خود را کوتاه می کند تا به وزن دلخواه خود برسد.

در این دسته، کریستینا شرمتووا از ترکمنستان با رکورد ورودی 190 کیلوگرم، سیریتی اختر از بنگلادش با رکورد ورودی 155 کیلوگرم و ناتاشا باتیوب از اندونزی با رکورد ورودی 202 کیلوگرم، 3 حریف و شرکت کننده (باسامی) در مسابقات هستند. هیئت مسابقات بانوان در دسته 55 کیلوگرم در بازی همبستگی کشورهای اسلامی است. بر اساس این آمار و رکوردها، بسامی در حال حاضر پس از رقبای اندونزی و ترکمنستان در رده سوم این رده قرار دارد.
باید منتظر ماند و دید بعد از پایان مسابقات یک ضرب و دو ضرب سکو و مدال های بخش ملی وزنه برداری بانوان ایران چگونه خواهد بود.


a33c0cd6 395e 42e1 9c69 c2374db25465 خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید