باز هم هواداران استقلال را خوشحال خواهیم کرد

باز هم هواداران استقلال را خوشحال خواهیم کرد

حجت کریمی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص انتشار شایعه برکناری علی فتح الله زاده از مدیرعاملی این باشگاه گفت: حدود 20 روز پیش چنین شایعه ای در فضای مجازی مطرح شد و در همان زمان پیگیری کردیم. دلیل انتشار این شایعه البته پس از آن متوجه شدیم که تنها یک رسانه غیر رسمی این شایعه را منتشر کرده است.

وی افزود: این ماجرا را از طریق واحد حقوقی باشگاه پیگیری می کنیم تا دلیل این موضوع را جویا شویم و تنها این رسانه به صورت غیررسمی این شایعات را درباره مدیریت باشگاه منتشر می کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در این خصوص افزود: مدیریت باشگاه در حال حاضر در تلاش است تا مشکلات زیادی که بر سر راه استقلال وجود دارد را برطرف کند و این شایعات به وضوح در حال رخ دادن است تا به اقدامات مثبت گروه استقلال لطمه بزند. ما متوجه شیطنت هایی هستیم اما به هیچ وجه دست از اقداماتی که برای رسیدن به اهدافمان در استقلال داریم بر نمی داریم، چون می دانیم چه کسانی از نتیجه گیری استقلال ناراحت هستند.

کریمی همچنین به اتفاقات بازی مس کرمان و بیانیه باشگاه در حمایت از سرمربی پرتغالی استقلال اشاره کرد. شاید در برخی بازی ها کمی هیجان زده بود اما این بار ساپینتو سرکوب شد و به همین دلیل باشگاه با تمام وجود از سرمربی تیم حمایت می کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین مشکلات مالی این قشر و اقدامات اعضای هیئت مدیره را برشمرد و خاطرنشان کرد: تمام تلاش و همت مسئولان باشگاه در راستای تداوم پیشرفت خوب تیم استقلال است. سعی می کنیم هر استرس و مشکلی را از سر راه تیم برداریم که البته بخشی از آن مشکلات مالی است. قطعا در این زمینه تمام تلاش خود را می کنیم تا تیم استقلال با روند گلزنی یکسان در مسابقات شرکت کند. امیدواریم بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم تا تیم استقلال بار دیگر در صدر جدول قرار بگیرد و هواداران خوشحال و راضی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید