باشگاه‌های والیبال شهداب آسیا در خط مقدم شکست مقابل الریان باقی ماندند/ اسماعیل‌نژاد و میشال بهترین گلزن این دیدار شدند.


ساعت: 21:13
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1839111

تیم مقاومت شهداب یزد در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا موفق شد الریان قطر را شکست دهد و 6 امتیازی باقی بماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین روز از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا امروز (یکشنبه 26 اردیبهشت) با دیدار تیم های مقاومت شهداب یزد و الریان قطر به پایان رسید.

قهرمان لیگ برتر 1400 مردان ایران در این دیدار که از سوی گروه دوم این دوره از مسابقات برگزار شد، با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید تا به دومین پیروزی متوالی دست یابد و 6 امتیازی شود.

شاگردان الریان با قبول ناکامی دوم که با نتایج 25 بر 20، 25 بر 17 و 25 بر 14 به دست آمد، بدون پیروزی و امتیاز در رده سوم جدول باقی ماندند.

موسی سلیم عزیز از عراق به عنوان داور اول و ساوا تاتسوهیرو از ژاپن داور دوم شهداب و الریان بودند.

در سه دیدار دیگر امروز تیم های تراز قزاقستان، ناخون راچاسیما از تایلند و پیکان از تهران رقبای خود را شکست دادند.

فردا (دوشنبه 26 اردیبهشت ماه) سومین و آخرین روز از مرحله گروهی این رقابت ها با چهار دیدار در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران پیگیری می شود و تیم مقاومت شهداب یزد از ساعت 19 به مصاف تراز قزاقستان می رود. 00.




اسماعیل نژاد و میشال گلزنان دیدار شهداب و الریان هستند

در چهارمین و آخرین دیدار روز دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه های آسیا در سال 2022، تیم های مقاومت شهداب یزد و الریان قطر به مصاف هم رفتند.

شاگردان علیرضا طلوع کیان سرمربی تیم شهداب در این دیدار با نتیجه 3 بر صفر پیروز شدند و برای دومین بار پیاپی پیروز شدند.

امین اسماعیل نژاد از شهداب و خواننده میشال از الریان با هم با کسب 13 امتیاز عنوان موفق ترین بازیکن این دیدار را از آن خود کردند.

تیم شهداب در مجموع 75 امتیاز در ست های این دیدار به دست آورد که 35 امتیاز در حمله، 8 امتیاز در دفاع، 3 امتیاز در سرویس و 29 امتیاز از خطاهای بازیکنان نماینده قطر است.

تیم الریان نیز در این دیدار در مجموع 51 امتیاز شامل 22 امتیاز حمله، 4 دفاع، 5 امتیاز سرویس و 20 امتیاز خطای بازیکنان شهداب به دست آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید