باشگاه پرسپولیس برای خرید دو ملی پوش پیگیر عقد قرارداد است

باشگاه پرسپولیس برای خرید دو ملی پوش پیگیر عقد قرارداد است

باشگاه پرسپولیس با پرداخت مطالبات گابریل کالدرون و خواکین از اعضای ستاد سابق سرخپوشان پایتخت موفق شد از فیفا مجوز حضور در نقل و انتقالات فوتبال را بگیرد.

مجید صدری سرمربی پرسپولیس که با هدایت مستقیم یحیی گل محمدی سرمربی استقلال تاجیکستان، وحدت حنان اف و منوچهر صفروف را از استقلال تاجیکستان منصوب کرده بود، به بخش بین الملل این باشگاه دستور داده است تا قرارداد آنها را در سامانه فیفا ثبت کنند تا بتوانند کارت بازی کنند. بگیر و بازی کن

ضمن اینکه صدری تا پایان هفته ضمانت نامه قانونی بررسی شده سازمان لیگ را در اختیار کادر حقوقی خود قرار می دهد تا بهانه ای برای عدم استفاده از آنها وجود نداشته باشد.

این در حالی است که هنانوف یک روز قبل از باز شدن پنجره نقل و انتقالات از ناحیه مچ پا آسیب دید و مجبور به عمل جراحی شد. بنابراین او تا پایان دی ماه نمی تواند برای تیم جدیدش به میدان برود.

از سوی دیگر منوچهر صفروف برای دریافت مجوز بازی باید کارت بازی خود را در سامانه TMS (سیستم یکپارچه صدور مجوز بازی از فیفا) صادر کند.

صفروف امیدوار است اولین بازی خود را روز جمعه برابر پرسپولیس برابر ذوب آهن اصفهان انجام دهد تا با حضور نزدیک به 50 روز در تمرینات سرخپوشان این شانس را داشته باشد که خودی نشان دهد.

باشگاه پرسپولیس به گل محمدی و بازیکنان تاجیکستانی اش قول داده است که کارت لیگ فوتبال خود را قبل از بازی با ذوب آهن دریافت کنند تا کادر فنی اجازه استفاده از آن در زمین را پیدا کند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 جمعه هفته جاری در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن اصفهان است.

دیدگاهتان را بنویسید